Haku löysi 5939 tulosta
Siirry tarkennettuun hakuun
- Kirjoittaja janx
- 20 Kesä 2026, 09:26
- Keskustelualue: Yleistä nojapyöräilystä
- Aihe: Uusia tuulia 2026
- Vastaukset: 15
- Luettu: 1442
Tuolla puhutaan sinkuista. Saa käsityksen, että se on vain sinkuille. Parisuhteessa olevat kavahtavat ja osa ei sen takia saa edes lupaa osallistua, vaikka haluaisi. Tämä muuttaa tapahtuman luonteen täysin.
Jos haluaa vaan porukkaa pyöräilemään, ei sinkut -termi silloin toimi. Vaikutus on täysin ...
- Kirjoittaja janx
- 19 Kesä 2026, 21:01
- Keskustelualue: Päiväkirjat
- Aihe: Nazca Paseo SWB 20/26 - "kärsimysten tie"
- Vastaukset: 161
- Luettu: 516270
Vilijami kirjoitti: 19 Kesä 2026, 10:19
janx kirjoitti: 18 Kesä 2026, 16:50
Lähitapiolasta L1e-A ajoneuvolle liikennevakuutus 290 euroa.
Tuo on ihan järjetöntä, että 25km/h sähköpyörän vakuutus on yhtä kallis ku 45km/h mopon.
No eihän se tyhmä ole joka pyytää…
Mulla on 2-litraisessa Avensiksessa noin saman verran täysillä bonuksilla ja osakaskolla. 
- Kirjoittaja janx
- 18 Kesä 2026, 21:26
- Keskustelualue: Päiväkirjat
- Aihe: Spectri - Specbiken comfort trike 20/20/26 täysjoustolla
- Vastaukset: 31
- Luettu: 23625
Tarvikkeet akkuun maksoivat noin 150 euroa:
Kennot 40 kpl 76,40 € (mutta yli 100 kun osti, sai alennusta)
BMS noin 25 €
Kutistemuovia
Silikonimattoa
Nikkelinauhalevyä
Kapton-teippiä
...
Pistehitsauslaitteen saa noin 200 eurolla. Itsellä käytössä Sunkko 709AD.
https://www.youtube.com/watch?v ...
- Kirjoittaja janx
- 18 Kesä 2026, 19:48
- Keskustelualue: Palautetta sivustosta
- Aihe: Älypuhelinystävällisempi ulkoasu hakusessa
- Vastaukset: 7
- Luettu: 173
Php:llä tehty foorumi internetissä on kuin Mooseksen aikainen kivitaulu (jossa on hyvätkin puolet), joka kilpailee tässä viidakossa...

- conversation-prism-full.jpg (101.66 KiB) Katsottu 112 kertaa
- Kirjoittaja janx
- 18 Kesä 2026, 17:26
- Keskustelualue: Yleistä nojapyöräilystä
- Aihe: Uusia tuulia 2026
- Vastaukset: 15
- Luettu: 1442
Ja tämän ketjun ryhmän tapaamiset ovat ilmeisesti englanniksi, koska kaikki eivät puhu suomenkieltä Suomessakaan. Se voisi ehkä olla hyvä mainita.
- Kirjoittaja janx
- 18 Kesä 2026, 17:06
- Keskustelualue: Palautetta sivustosta
- Aihe: Älypuhelinystävällisempi ulkoasu hakusessa
- Vastaukset: 7
- Luettu: 173
Itse olen käyttänyt puhelimen selaimessa enkä tapatalkissa ja olen sen takia tottunut tähän nykyiseen joka toimii minun mielestä. En huomannut hirveästi eroa demo versiossa, ehkä vähän siistitty joitain juttuja pois ja tehty melkein sekavampi säikeiden listauksesta.
Olihan tämä käyttökokemus ...
- Kirjoittaja janx
- 18 Kesä 2026, 17:01
- Keskustelualue: Yleistä nojapyöräilystä
- Aihe: Uusia tuulia 2026
- Vastaukset: 15
- Luettu: 1442
Irl.
Omg.
Wtf.
Etc.
Huoh.
heippa suomenkieli.
Rip.
Olisiko sitten parempi NTE, VMJ, MTTUA JNE. Vähän kun suomenkielinen Excel. Kukaan ei ymmärrä eikä osaa käyttää. Internet vain on globaali.
Kuuntelin kyllä joskus sivukorvalla noin 20 vuotiaiden nuorten naisten keskustelua Itä-Helsingissä ...
- Kirjoittaja janx
- 18 Kesä 2026, 16:50
- Keskustelualue: Päiväkirjat
- Aihe: Nazca Paseo SWB 20/26 - "kärsimysten tie"
- Vastaukset: 161
- Luettu: 516270
Stanssasin numeron, että ei tarvi aina vääntää vakuutusyhtiön kanssa. Nyt on numero 007! :mrgreen:
Asioin siis tänään vaihteeksi vakuutusyhtiön kanssa. Pakollinen liikennevakuutus.
Lähitapiolasta L1e-A ajoneuvolle liikennevakuutus 290 euroa. Osakasko siihen noin 45 e päälle. :lol: Kyselivät ...
- Kirjoittaja janx
- 17 Kesä 2026, 22:11
- Keskustelualue: Palautetta sivustosta
- Aihe: Älypuhelinystävällisempi ulkoasu hakusessa
- Vastaukset: 7
- Luettu: 173
Tapatalk on täynnä mainontaa, joten se alkaa olla käyttökelvoton. Kuitenkin tulee itsekin käytettyä foorumia nykyään enemmän puhelimella. Vastaavia sovelluksia ei taida olla, mutta foorumille on kehitelty kännykkäystävällisempiä ulkoasuja. Tälle foorumille tätä ei siis ole vielä asennettu. Etsitään ...