Nämä on juuri niitä tarinoita, joiden takia omissa kinnerihaaveissa on Arcus-tyylinen jonkun valmiin ja koetellun tadpole-triken päälle rakennettu erillinen koppa.
Tuntuu että edes pisimpään valmistuksessa olleissa kuitukinnereissä ei ole saatu kaikkia ongelmakohtia ratkottua, saati sitten näissä tuoreissa tapauksissa kuten DF, tai sitten kukaan ei ole edes tosissaan yrittänyt tehdä vähän tukevampaa konstruktiota aikuisille miehille jokapäiväiseen ympärivuotiseen käyttöön.
Mielenkiinnolla odottelen tarinoita ensimmäisten Quattrovelojen hajoamisista, siellä on ihan uudet ongelmat edessä varmaankin 
Kun en ole huippu-urheilija pyrkimässä maksimaalisiiin nopeussuorituksiin ja käyttö olisi enemmänkin retkiajoa niin kuvittelen että trike + koppa lähestymistavalla saadaan käyttövarmempi ja huolettomampi ratkaisu jonkun verran painosta tinkimällä.
Ei ne urheiluautotkaan taida ihan ongelmattomia olla sitten kun mennään katuraasereista puhtaisiin rataohjuksiin.