Mahe kirjoitti:
Moikkasin väärällä kädellä ja hoksasin liian möhään
Mikä se on se oikea käsi? Lauri tähkä laulaa videolla "tässä oikea käteni" ja ojentaa vasemman käden
Ymmälläni olen
Mahe kirjoitti:
Mikä se on se oikea käsi? Lauri tähkä laulaa videolla "tässä oikea käteni" ja ojentaa vasemman käden
Ymmälläni olen
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Tuossa joku pari viikkoa sitten Pirkkalan Bauhausin pihassa Ice Trike kuomulla ja retkivarusteilla, lähdössä Suomea ympäri ajamaan. Jututin kuskia hetken ja jatkoin sitten maastopyörälenkille. Mielenkiintoinen setuppi.
Punainen Nazca Explorer
Mikaeli kirjoitti:Tuossa joku pari viikkoa sitten Pirkkalan Bauhausin pihassa Ice Trike kuomulla ja retkivarusteilla, lähdössä Suomea ympäri ajamaan. Jututin kuskia hetken ja jatkoin sitten maastopyörälenkille. Mielenkiintoinen setuppi.
Et kuvaa sattunut ottamaan, tai muuta yhteystietoa. Tuollainen kuomullinen trike oli vuosia sitten jollain Ecotripillä, mutten muista kuka, enkä oikein millainen se oli.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Ei tullut kuvaa eikä tietoja, hyviä reissuja vaan toivottelin. Se kuomu oli kyllä vänkä.
Punainen Nazca Explorer
terppa kirjoitti:Mahe kirjoitti:
Ymmälläni olen
Väärä käsi on se millä ei ylety lyömään ylävitosta kun vastaantulija sitä tarjoaa. Oikea käsi oli väärä tässä tapauksessa
Markus Heikkilä - Pyörät: Specbike Technics Comfort tadpole trike / DFXL kinneri / Tern Link D7i taittopyörä / vm -74 Peltirunko-Jopo
Kohtaamisia se tämäkin: Nokialla harrasteiltamat, kun samuel poikkesi kasaamassa kiekon nojakkiinsa...
Ja mikäs oli kasatessa, uusista paloista. Mitä kampipajalta ei löydy niin sitä ei tartte. Kiitos hyvistä kaupoista.
- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla
Lappeenrannassa on nähty kolmipyörä ajelevan, jossa takana "loota". Kaveri vaan kertoi, tunnustaako joku?
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Luoteis-Venäjän mbb-mafian viralliset talvipäivät.
Kuppejakin oli mut ne ryystettiin tyhjäks, vaikk hunaja oli loppu
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Ei nyt ihan varsinainen kohtaaminen, mutta joku ajeli illalla / yöllä 23.45 Kehä III:n vieressä pyörätietä pitkin kinnerillä vastaan, kun itse suhasin tietä pitkin autolla itään päin. Hyvin havaittavat valot oli kinnerillä ainakin nokalla! Taakse en malttanut ratin ja penkin välistä tiirailla.
Nojapyörätön kurvailija.
torneol kirjoitti:Ei nyt ihan varsinainen kohtaaminen, mutta joku ajeli illalla / yöllä 23.45 Kehä III:n vieressä pyörätietä pitkin kinnerillä vastaan, kun itse suhasin tietä pitkin autolla itään päin. Hyvin havaittavat valot oli kinnerillä ainakin nokalla! Taakse en malttanut ratin ja penkin välistä tiirailla.
Se olin minä. Talvitauon jälkeen ensimmäinen työmatka kinnerillä. Hyvä että valot näkyi
Azub Max, Cruzbike Vendetta V20
Joku ajeli eilen päivällä tadpoletrikellä Kaarinassa. Pyörän tarkempaa mallia en nähnyt kun oli sen verran kaukana, perässä aika näyttävä kaksiosainen viiri. Lieköhän ollu joku matkailija vai onko tänne suuntaan saatu nojapyörävahvistuksia?
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
Kohtasin Myyrmäessä vähän ennen jokea ylittävää siltaa peuran. Kohtaus oli melkein kolari, mutta ei ihan. Jonkin verran sitä aikaisemmin kohtasin Paloheinässä viime talven jäisen latupohjan, kun ei tälläinen aloittelija vaan tajua.
https://goo.gl/maps/kE2FYcZYDhH8sxty5
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org
janx kirjoitti:Kohtasin Myyrmäessä vähän ennen jokea ylittävää siltaa peuran.
Sama täällä. Ajelin nojakilla lyhyttä Naaranpajuntien lenkkiä, kun huomaan pellolla kaksi citykaurista (tai peuraa, eikös ne ole sama asia). Paikka on n. kilometrin päässä Nummelan keskustasta ja juuri siinä, jonne alkavat pian rakentaa uutta koulu- ja urheilukeskusta. Jarruttelen hiljalleen ja pysähdyksissä katselemaan vajaan sadan metrin päässä olevia otuksia. Nekin katselevat niska vääränä ja hetken päästä päättävät ottaa n. 100 m lisää etäisyyttä epäilyttävään nojapyöräilijään.
--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)
Hyvin huomaa eron kuka missäkin ympäristössä pyörii.. Täällä kohtaa peuroja niin usein että niitä ei jaksa edes noteerata, mutta auta armias mikä haloo nousee jos jossain menee nojapyörä
Btw. Porissa viimeviikolla oli työkaveri nähnyt varttuneen miehen ajavan kaksirenkaista nojakkia.. Hmm.. Kukalie?