Aattelin kokeilla, että minkälainen alusta se TikTok oikein on. Oon sinne nyt parikymmentä lyhyttä videota tehnyt kinnereihin liittyvistä aiheista. Alustana se on aivan erilainen, kuin Youtube. Videon pitää olla lyhyt (nykyään max. 3 min) ja pystyvideo.

Youtubeen olen nyt tehnyt videoita varmaan yli kuusi vuotta. Tältä koko ajalta on kertynyt n. 1,6 miljoonaa näyttökertaa. Suurin osa ulkomailta. Suomesta vain alle 8%. Youtube yleisö tuntuu olevan pääasiassa keski-ikäisiä tai vanhempia miehiä. Ihmisiä, jotka jo omistavat kinnerin tai joita kiinnostaa kinnerin hankkiminen.

TikTokissa on tullut edellisen 7 vuorokauden aikana yli 1,1 miljoonaa näyttökertaa  joista 99,9% Suomesta. Tiktokin käyttäjät ovat selvästi nuoria ja tuntuu, että minunkin videon katsojista moni on vasta ala-asteikäisiä. Ainakin kirjoitustyylistä voisi päätellä, että koulut ovat vielä kesken. Tiktok seuraajien sukupuolijakauma oli aluksi aikalailla 50-50, mutta nyt 4,4k seuraajan kohdalla näyttää, että kääntyy siihen suuntaan, että suurin osa on miehiä. Katsojista taitaa suurin osa olla sellaisia, jotka näkevät kinnerin ensi kertaa tai ovat joskus jossain nähneet vilaukselta nopeasti ohi suhahtavan kinnerin ja jääneet ihmettelemään, että mikä se oli.
 joista 99,9% Suomesta. Tiktokin käyttäjät ovat selvästi nuoria ja tuntuu, että minunkin videon katsojista moni on vasta ala-asteikäisiä. Ainakin kirjoitustyylistä voisi päätellä, että koulut ovat vielä kesken. Tiktok seuraajien sukupuolijakauma oli aluksi aikalailla 50-50, mutta nyt 4,4k seuraajan kohdalla näyttää, että kääntyy siihen suuntaan, että suurin osa on miehiä. Katsojista taitaa suurin osa olla sellaisia, jotka näkevät kinnerin ensi kertaa tai ovat joskus jossain nähneet vilaukselta nopeasti ohi suhahtavan kinnerin ja jääneet ihmettelemään, että mikä se oli.

Teille muille kinnerikuskeille tiedoksi, että jos kohtaatte teinilaumoja, jotka ovat hämmentävän kiinnostuneita kinnereistä ja kysyvät ”ootko sä se tiktokkaaja” tai ”tunnetko sen tiktokkaajan” Niin se on varmaan mun syytä, että niitä niin hirveästi kiinnostaa. Sori siitä 
https://vm.tiktok.com/ZMdbfN28c/