Harmittavan tarkasti on Vilijami rajannut kuvat, sillä varsinkin sinun tapauksessa näissä autotallikuvissa kuvan mielenkiintoisinta antia on kaikki muu oheistavara. Se mitä varjellaan siellä lukittujen ulospäin sipisiistien seinien ja ovien takana.
Sama koskee muitakin, kuten esim tm, rosteri, pajamies, polkumies,... projektikuvat. Hyvän näköisissä olosuhteissa jotkut pääsee puuhaamaan.
Onhan tuota oheistavaraa kertynyt. Vaimon mielestä turhaa romua, mutta mun mielestä raaka-ainetta ja työvälineitä.
Harmittavan tarkasti on Vilijami rajannut kuvat, sillä varsinkin sinun tapauksessa näissä autotallikuvissa kuvan mielenkiintoisinta antia on kaikki muu oheistavara. Se mitä varjellaan siellä lukittujen ulospäin sipisiistien seinien ja ovien takana.
Sama koskee muitakin, kuten esim tm, rosteri, pajamies, polkumies,... projektikuvat. Hyvän näköisissä olosuhteissa jotkut pääsee puuhaamaan.
Kukas sitä nyt haluaisi omia epämääräisiä rojuröykkiöitään esitellä .
Katoaa valokuvistakin fokus ja kulloinkin esiteltävä asia, jos taustalla on ties vaikka mitä...
Tsdz2 lopettaa (kuulemma) avustuksen 70 kadenssilla...
Kyllä sieltä avustusta tulee vähän isommillakin poljinkierroksilla, ei tosin ainakaan vakiona niin isoilla kuin itse toivoisi. Akun jännite vaikuttaa: täydellä akulla puhtia riittää paremmin, ja jännitteen laskiessa laskee sitten avustuskierroksetkin...
Pitäisi varmaan kokeilla jossain omassa kulkineeseen akun ja moottorinsäätimen väliin jännitettä korottavaa ja tasaavaa jännitteensäädintä, niin ei akun varaustaso vaikuttaisi polkemistuntumaan. Tasaista 42 volttia eli täyden akun jännitettä jos esimerkiksi tarjoaisi, nimellisjännitteeltään 36 voltin järjestelmässä. Toki tuollainen säädin hukkaa sitten enemmän tai vähemmän sähköäkin, hyötysuhteestaan riippuen.
Vlcd5 näytön jalka tuo näytön kauas ohjaustangon etuyläpuolelle. Aivan hirveän näköinen. Yön yli pohdittuani, päätin koittaa telineen kääntämistä ympäri. Pienellä väkivallalla näyttö irtosi jalasta. Jalka toisinpäin ja heti parani.
Vävypoika tuli pukkaamaan liittimet paikoilleen ja sitten vielä akkutelineen kiinnitys tarakkaan. Pallokantapulteilla ja vaijerilukon valuosalla tuli jämäkkä kiinnitys.
Kävin korttelin kiertämässä. Pelottaa aina eka lumilla ajella 2 renkaisella. Talven myötä rentous löytyy liukkaallakin.
Oli kulttuurishokki tämä kaasukahvaton vääntömomenttianturoitu setti. Tällähän joutuu polkemaan, että saa avustusta polkemiseen
Veto lähtee miellyttävästi päälle, mutta polkemisen lopetus tuntuu kevyenä kolahduksena polkimissa. Onkohan tuo tämän jalkajarrumallin ominaisuus? Vapaaratasmallissa on yksi yksisuuntalaakeri enemmän.
Ei osaa olla oikein mitään pysyvää mieltä vielä, mutta vaikuttaa siltä että moottori on aika kevyellä rasituksella mun ajotyylillä = pienillä vaihteilla ja kevyillä välityksillä. Mahtaa tällä 720wh akulla saada aika pitkän rangen.
Veto lähtee miellyttävästi päälle, mutta polkemisen lopetus tuntuu kevyenä kolahduksena polkimissa. Onkohan tuo tämän jalkajarrumallin ominaisuus?
Lueskelin tästä. Kovin vähän löytyi tietoa, mutta tarpeeksi kuitenkin. Tämä on ominaisuus.
Vaihtoehtoja parannukseen on kaksi. Joko opensource softan kans säätäminen tai etujarruvipuun jarrukytkin.
Kävin muutaman kilometrin fiilistelykoeajolla. On kyllä salakavala tuo avustus. Ei tunnu missään vaiheessa hyökkäävän, niinku Yosen napamoottori. Täkäläisittäin paha mäki (oisko jotain 10m korkeusero 500m matkalla?) kakkostason ”tour” avustus päällä sai polkea selkeästi moottorin kaverina. Hieman tuntui laiskalta. No otin saman mäen uudelleen, samalla vaihteella, samalla nopeudella mutta ilman sähköjä, niin jopa joutui punnertamaan ihan oikeasti, eikä vauhti pysynyt lähelläkään edellistä
Tämä Tongshen saa tuntemaan itsensä nuoremmaksi ja vahvemmaksi, mutta ei niinkään sähköpyöräilijäksi.
Tuppaa olee kerran kun pääsee ajamaan momentin tunnistavalla sähkömoottorilla ei halua enää ajella polkemistunnistavalla. Se on vaan ylivoimaisen luonnisen tuntuista.