jviirret kirjoitti:Eikö sulla ola vaihtaja, keskiölaaker ja kammet samasta pyörästä?
Jukka
Ei, otin noi Spectran kammet ja rattaat kertyneestä osavarastosta ku niissä o isoin ratas 48 ja tossa biltsun fillarissa oli 42...
Mutta hain Kempeleenkyläkaupasta 115 kampilaakerisetin jolla homma alko skulaamaan paremmin.
Kuhan ensin vähän rälläköin polkimien kiinnitys telineestä enimpiä haitolta
(n5mm pakoputkiklemmarin kylestä)

Nyt kun se yltää isoimmalle niin nyt ei riitä varat enään pienimmälle rattaalle, en kyllä jaksaisi uskoa että tuo ois nyt liian lyhyt...
kun ei sen vaihtajan liike kovin isolta vaikuttanut.
Toki se nyt ei hirveästi harmita kun pienimmällä rattaalla ketju ottaa vaihtajan häkin pohjaan kiinni...

Liekköpä tuota tarvis muutoinkaan...
Syy on ilmeisesti väärässä kulmassa oleva vaihtajan tolppa... arvaan ma.
Onkos jollain muistinystyröihiin talletettuna paljon sen pitä olla?
Takana sain väädetty vaihteet siten että 1-6 pelaa, mutta seiskalle ei riitä varat.Täytynee vielä lueskellä tota fillarin rassaajan kirjaa.
Ainoa että sekin on niin ylimalkaisesti kirjoitettu että puistattaa välillä sitä lukea.
No mitäs vielä, etujarru ei tieten mahtunu paikalleen ku joku hokas että pitää ne ketjut sinne eteen viedä.
Piti tonkia arkistoja taas ja antiikkia kaivella.

Sitten se paluuketjun ongelma, no se ratkesi rälläkällä, vanhalla takavaihtajalla sekä pellinpalalla...

Mutta jotta ei nyt ihan hänekseen ois menny ni pääsi sillä kuiten jo ajeleen reilut 200m hallin pihalla, enkä vielä edes kaatunut.
Ohjaukseen aloin sumplimaan tota teräs mies juttua mutta eihän se tolleen ainakaan voi olla niinkuin se nyt on.
Sitähän on ihte sellasena tuulipussina että sama ajella kohta pystärillä jos nii paljolti vastatuulesta tykkää...
Ja kuten jukka jo huuteli niin kyl kai tossa käret väsyy...
Tollane se häksätin o ny...
