PW kirjoitti:Mie huomasin saman tuossa kolmipyörön testausvaiheessa vaikka ei koppaakaan vielä kun on 26"rengas kyljessä kiinni ei helposti saa kättä esiin suuntamerkin antoa varten. En lakia tunne, kielletäänkö vilkut oikeesti jossain. Sen verran kuitenkin täälläkin ollu näistä lakipykälistä puhetta ett siellä on sen tapanen lause ku: "Soveltuvin osin noudatetaan" . Eli haluaisinpa nähdä sen poliisin joka sakottaa siitä ett velomobiilissa on vilkut.
Oliko Sakarilla nyt mitään yhteenvetoa noista sähköavuista, mitä ei missään tapauksessa kannata ostaa tai mitä suosittelet ? Montaako ja mitä kaikkia merkkejä oot käyttäny ?Petri
Olen nyt asentanut sähköavustuksen nojakkeihin: SH8, SH9, SH11, SH15, SH16 ja SH18. Kaikissa on ollut käytössä E-SPIN-moottorit, joita mulla on 3 kpl. Akkuina on ollut SH8, SH9, SH11, SH15:ssa Motionmeen 24V/16AH:n akku, joita minulla on kaksi kappaletta ja jotka ovat tulleet eri syistä tiensä päähän. Toinen kärysi ylirasituksesta ja toinen lopetti toimintansa kai, kun asensin systeemin ilman kontrolliyksikköjä.
SH16 ja SH18:ssa ovat lailliset E-SPIN-asennussarjat, joista varsinaiset pitempiaikaiset ajokokemukset puuttuvat, kun SH16 oli tilaustyö ja SH18:n sain toimimaan vasta eilen. Toistaiseksi ovat toimineet aivan hyvin. Sitä en voi vielä kertoa kuinka pitkälle SH18:lla yhdellä latauksella pääsee.
Kun minulla ei ole kokemusta oikein asennetuista Motionme-laitteista, en pysty niistä sanomaan mitään. E-SPIN- on tähän astisiin kokemuksiin nähden toiminut hyvin. Ohjaustankoon asennettava control-box on selkeä ja cruise-vipu on kätevä pitkissä ylämäissä.
E-SPIN-moottorin yksi hyvä puoli on melkein täydellinen äänettömyys.
Sakari