Projekti ei ole yhtään edennyt kun kaikki tarmo on pitänyt suunnata täydellisen kaurasämpylä ja kaurarieska reseptin luomiseen mutta kun se nyt lähtee pikkuhiljaa lutviutumaan niin voi ehkä tähän panostaa jos aikaa jää.
Tilanne on nyt kuitenkin vähän elänyt ja evvkoolle pitäisi tehdä vaihdettava takapää niin, että se muuttuisi kolmipyöräiseksi, ajattelin jotain lattarauta ratkaisua eli vanha pyörä penkin takaa poikki ja lattarauta putken päähän ja siitä neljällä pultilla uusi perä kiinni.
Sairaaloiden takapihoilla kun koluaa niin pitää kattella josko pyörätuoleja oisi jätelavoille heiteltynä niin himottaisi tuommoinne yksinkertainen mutta toinen vaihtoehto sitten on ostaa yksi normivanne lisää ja tehdä jotain tällaista:
Onneksi mulla on tietokoneella ihan täydellinen suunnitteluohjelma jossa viivatkin menee valmiiksi vinoon niin kuin ne todennäköisesti menisi valmiissa tuotoksessakin
Jos teen samasta matskusta kun etupään eli 40 x 20 ja 1,5 mm seinämällä niin sitä vaan pohdin meneekö toi ihan liiotteluksi jos tekee tommosen neliöhässäkän siitä takapäästä vai kannattaako ostaa tujumpaa rautaa ja tehdä semmoinen haarukkatyylinen? tohon sais aika näpsäkän tavaratilan kans. Toinen kysymys sitten on kun useissa kolmipyöräisissä nuo takakiekot on kallistettuna, niin mikä olisi optimaalinen kulma?
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.