PW kirjoitti:Huomasin nuo kans niin mukaviks ett käytän "sukkiksia" vaikken pyöräiiskään, eikä ees hävetä 
itse olen ajanut käytännössä aina "sukkikset" jalassa, mulla oli 90-luvulla jotkut Castelli ThermoDress -tyyppiset ja niitä vastaavat sitten uusiokäytössä nyt nojailussa. Leikkasin henkselit niistä veks ja ylimääräisen nivuskappaleen kun ei sitä tarvita.
Viime talvena hommasin juoksuun tarkoitetut "softshell"-kankaasta tehdyt housut jotka ovat hengittävät ainoastaan hivenen selkäpuolelta sekä pohkeiden takaa. Niihin ompelin kuminauhalenkit jotta lyhyehköjen lahkeiden saisin pysymään talvikenkien varsien sisäpuolella.
Yllättävän lämpimiä ovat molemmat, alle ei tarvi kuin vuorettomat pyöräilytrikooshortsit aina tuonne -5 lämpötiloihin asti jos ei pahemmin tuuleskele. Kastuvat toki jos on märkää mutta myös kuivuvat nopsaan ja eivät ole märkinäkään kylmät jalassa.
Ei tule edes mieleen pukea mitään tuulipusseja jalkaan. Sadekelille on Halti Kastelholma gore-asu mutta siihenkin piti ommella kuminauhat nilkkojen alle ettei lahkeet tule kenkien sisältä ulos ja tee housuista tuulipusseja. Muuten mainio asu, hyvin tarkenee ja ei kastu. Tuntuu jopa hengittävän mun lenkkivauhdeissa...