Niin. Huomasin kyllä vertaamalla toiseen pyörään erehdyksen kautta, että vasemmassa polkimessa on väärät kierteet. Ensin yritin väärään suuntaan, oikean polkiomen perusteella. Mutta nyt on ollu poljin kiinni ruuvipenkissä ja oon vääntäny jatkovarrella ja koittanu lyödä avaimeen, mutta ei. Teräskampi niin ruostuessaan tarttuvat melko lujasti. Ei varmaan jäis alumiinikampeen niin lujaan kiinni. En tiiä miksi ne päällystää noita kampia muovilla. Muovit on tässä hötäkässä jo hajoilleet:P
Ei sitä muuten tarttis irti saada, mutta pitäs saada poljinkeskiön asettelun ajaksi poljin irti että saan putken työnnettyä polkimen kiinnitys kierre rei`istä läpi, kun kammet on samaten päin asetuksen ajan. Hyvä konsti johonka täällä sain vinkin. Sillä saa ainakin sivuttaisen kallistuksen eliminoitua pois. Kun sitten siitä apuputkesta puristaa runkoputkea vasten.