Ja samalla ilmoittaudun Foorumille. Iski kova nojakuume jotenkka oli pakko löytää siihen lääke.
Kävin kiivasta "kirjeenvaihtoa Pieterin kaa Tmmisaaressa " Kunnes huomasin olevani siellä.
Hallin ovella vastaan otti itse johtaja, ja tietysti nojakki. Kuume laski heti nojaki nähtyäni !
Mukaanhan se lähti, ajo kokemusta ei viellä lainkaan sillä nojakilla.
Tuo yläohjaus vielä ujostuttaa, kuinka se käyttäytyy 50, nopeudessa, kun tuossa lähistöllä on pieni nyppylä,
jota olen ala ohjauksella ajanut, ( DVB, sillä )
Laittoa on, Lukkopolkimet, Matkamitari ym. Jahka saavat nuo tappajasepelit pois.
Paikoin on pari senttiiä kyseistä ainetta.
Tuorein foorumilainen odottamassa ensimmäisen nojakin saapumista täällä moi. Onnea! Otetaanko kisa siitä, kumpi kaataa pyöränsä ensimmäisenä? Olen kai riittävän low down dirty, että mulle tulee alaohjattu Helsningissä, tai oikeammin Hell singississä, on osin pahimmat murskeet jo siirretty, mukaanlukien matkalla paikallisesta Matkahuollosta kotiin. Vaan miten #¤&/¤&/%)=) pysyä pystyssä kotiin asti? Eikun maastosuojat ja kypärä mukaan. Ei se vielä mitään, mutta onko pakko asua Suomen tunnetuimpiin kuuluvan mäen (pitkä ja riittävän jyrkkä narukintulle) päällä? Jos en sitä ennen wipe outtaa, niin kai Suomen noin toiseksi tiheimmin (oikeastikin luultavasti näin Helsingin Mannerheimintien jälkeen) liikennöity tie matkalla ylämäessä koituu kohtalokseni tulevalla nimimerkillä eka reissu, kaadut ylämäkeen bussin alle pää Ja kokemus nojakeista 10 cm trikellä.
Valitan, itseni kannalta Olet meinaan oikeassa. Siis peruspellemeininkiä, vaikken siellä asukaan, saan silti kiiivetä about yhtä ylös. En tietysti vanno mitään, mutta hetkittäin saattaa nenä olla vähemmän punainen kuin naapurin pellekollegoilla
Irvistys loppuu lähinnä nestetankkaukseen päästäessä kotona Juu saa siinä leikkiä Thomas Voeckleriä, ehkä miinus kieli ulos suusta. Saa ainakin hetkeksi pään halkaisijan pienennettyä normaalipainoindeksin mukaiseen, ikään kuin joku nostaisi tukasta ilmaan.
Tuorein foorumilainen odottamassa ensimmäisen nojakin saapumista täällä moi. Onnea! Otetaanko kisa siitä, kumpi kaataa pyöränsä ensimmäisenä? Olen kai riittävän low down dirty, että mulle tulee alaohjattu Helsningissä, tai oikeammin Hell singississä, on osin pahimmat murskeet jo siirretty, mukaanlukien matkalla paikallisesta Matkahuollosta kotiin. Vaan miten #¤&/¤&/%)=) pysyä pystyssä kotiin asti? Eikun maastosuojat ja kypärä mukaan. Ei se vielä mitään, mutta onko pakko asua Suomen tunnetuimpiin kuuluvan mäen (pitkä ja riittävän jyrkkä narukintulle) päällä? Jos en sitä ennen wipe outtaa, niin kai Suomen noin toiseksi tiheimmin (oikeastikin luultavasti näin Helsingin Mannerheimintien jälkeen) liikennöity tie matkalla ylämäessä koituu kohtalokseni tulevalla nimimerkillä eka reissu, kaadut ylämäkeen bussin alle pää Ja kokemus nojakeista 10 cm trikellä.
Kiitos, Onea tarvitaan, kun uudella "koheltaa". Kisasta en osaa sanoa, kun tuntuisi olevan kaatumisen kiintiö täysi.
Vaan eipähän sitä tiedä koska on nurin
Onnea vaan Sinunkin suunitelmiisi, sekkä pyörälle, että kilometreille.