Pientä päivitystä.
Eka työmatka ajettu samaan aikaan kuin viimekesänä. Koska talvella ajokilometrit jäi kymmenen paikkeille, sanoisin että kapeat kojakit auttaa vähentyneen vastuksen muodossa koska nollakunto.
Auton hitsauksesta jäänyt aika saatu käytettyä pyörän mietintään.
Takavaihtaja tottelee kitkavipua hienosti, Rockshox SID dual air odottaa huoltoa ja mallailua. Molemmat löytyi edukkaasti Kuopiosta Bujubujulta. Kiitos niistä.
Takajoustodemo aloitettu.
Hitsaan 22 x 100 mm putken lähelle ketjulinjaa, sisälle 2 + 2 rullalaudan laakeria. Akseliksi M8 x 120 pultti. Haarukaksi tulee pystärin runkoputkea, oiskohan tuumaista. Lattaraudasta dropparit ja nivelen poskilevyt.
Iskarin paikka mietitään sitten.
Sen hokasin että nykyisellä kampikeskiö-penkkiasemoinnilla takajousto lisää emäputken takakallistumaa. Nykyäänkin ilman käsiä ajaminen ei onnaa, haukkaa heti. En anna sen haitata, runkoa en ala venyttämään.
Taas tuli mieleen että vanhan rungon modaamiseen käytetyn ajan voisi suoraan käyttää uuden tekemiseen.... 