Sopivan epäsiisti ulkonäkö on tehokkain "lukko". Toissakesänä varastettiin pyöräkatoksestani lukossa ollut 21vaihteinen hybridipyörä. Vieressä oli lukitsematta python ja tuo ensimmäinen LWB sekä vanhaha naisten 3v pyörä, ei kelvannut.
Tuskin noita uniikkikappaleita tai nojiksia yleensäkään ajoon tai myyntiin pöllitään. Ne viedään vaan kokeilunhalusta ja lykätään sitten ensimmäiseltä sillalta mereen. Valitettavasti.
Eli tekijä ei ymmärrä/välitä kulkuneuvon arvoa €uroissa tai omistajalleen muutoin. Kunhan vaan ottaa allensa muutaman minuutin hupia ja hämmästelyä varten.
Ne pyörät joihin on joku tunneside on minulla pääsääntöisesti sisätiloissa kun ne ei ole ajossa. Lopuista huolehtii kotivakuutus, jos lähtee niin uuden saa kaupasta...
Oho! Mielenkiintoisen näköinen peli. Eipä ole ennen tullut vastaan...
Kerro hiukan minkälainen ajettava? Pystytkö vertaamaan mihinkään? Teknisetratkaisut näyttää hieman Optiman tai HPVelon kaltaisilta, laadukkaasti näyttää olevan tehty.
Pyörä oli edullisen puoleinen, 1200 euroa, ja halpa hinta näkyy varsinkin jarruissa. Vaihteiden kanssakin olen saanut tunata aika paljon, jotta toiminta olisi napakkaa. Vaihteet toimivat nyt tyydyttävästi, mutta jarrut vaativat edelleen tunausta.
Kaiken kaikkiaan olen ollut tuohon tyytyväinen. Se on hyvä ajettava, mutta valitettavasti en voi verrata mihinkään, kun tuo on ainoa nojakki jota olen koskaan ajanut.
2oo6 alkuperäinen kuva oli linkki jossa myös alkuperäinen kokoonpano.
Edit 2011
Vaihdettu levyjarrut, valmiina kesään. Ensimmäiseen kuvaan eroa ainakin: lowride-tavarateline jäykistetty, lisätty torvi, kilikello, tarakkalaukun kiinnitys ja jämäkkä lukko.
Liitteet
Päivitetty versio 2011
Sinner_2011_s.jpg (79.16 KiB) Katsottu 41655 kertaa
Viimeksi muokannut Hopea, 11 Huhti 2011, 18:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->