Eikö tuo olisi etuvedon paikka? Ei tarvitsisi miettiä ketjun vientiä taakse. Siinä on kaiken maailman eturenkaita ja penkkejä välissä haittoina.
CLWB 2.0
- Vilijami
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viestit: 7537
- Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
- Paikkakunta: Oulu
Re: CLWB 2.0
Syväri kirjoitti:Väliprojektina toteutan "ruoskan" kierrätetyistä rungoista, jotain mahdollisimman matalaa, törkeää ja epäkäytännöllistä
Iso peukku tälle! Aina kun tekee jotain järjetöntä ja antaa mielikuvituksen lentää, niin voi syntyä jotain hienoja oivalluksia
Re: CLWB 2.0
jooseha kirjoitti:Eikö tuo olisi etuvedon paikka? Ei tarvitsisi miettiä ketjun vientiä taakse. Siinä on kaiken maailman eturenkaita ja penkkejä välissä haittoina.
135mm leveys siinä mietityttää, mahtuuko jalat tekemään työtä..polvet osuu just johonkin navan kohdalle. Vaihtajat ja jarrut siinä jalkojen välissä vielä lisänä. Olis kyllä voimansiirron kannalta helpoin ja tukevin ratkaisu. Näihin mbb juttuihin en oo vielä ruvennut, ehkä nyt pitäis?
- Vilijami
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viestit: 7537
- Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
- Paikkakunta: Oulu
Re: CLWB 2.0
Mahtuuhan pythonissakin jalat liikkumaan. Etkä voi kampia laittaa juuri tuon alemmas, muuten kantapää osuu maahan viimeistään mutkassa kallistaessa.
- Liitteet
-
- python016.jpg (47.46 KiB) Katsottu 3796 kertaa
- Pastori
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viestit: 7060
- Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Re: CLWB 2.0
Vilijami kirjoitti:Syväri kirjoitti:Väliprojektina toteutan "ruoskan" kierrätetyistä rungoista, jotain mahdollisimman matalaa, törkeää ja epäkäytännöllistä
Iso peukku tälle! Aina kun tekee jotain järjetöntä ja antaa mielikuvituksen lentää, niin voi syntyä jotain hienoja oivalluksia
Joo. Hyvältä vaikuttaa tää projekti. Eikun käyntiin vaan.
Re: CLWB 2.0
Sen verran leppoisa vehje ollut ajella että vois sopia omaan työmatkakäyttöön. Tarvii siis paljon tilaa sekä eväille että vaatteille.. ja ne valot, nyt on hyvä ruveta synkistelemään pitkää syksyä varten
Laitoin kaksipuoliset laukut tähän (sponsored by biltema) ja hitsasin jatkoa runkoputkelle niin sai pituudenkin sopivaksi 150mm kammilla. Takavalon sijoitus haasteellinen, useimmat kiinnityssysteemit on väärinpäin. Nyt on laukun takataskussa kiinni eli turhan matalalla.
Nyt pitäis laukuissa riittää kapasiteetti siihenkin että aamulla on 3 astetta ja päivällä 25. Ollut vähän ongelma mun nojapyörissä tämä juttu.
-
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viestit: 14157
- Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
- Paikkakunta: Tampere, Petsamo
Re: CLWB 2.0
Heeii, sinullahan on siinä pyörän takana kinnerin aihio.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Re: CLWB 2.0
jori kirjoitti:Heeii, sinullahan on siinä pyörän takana kinnerin aihio.
Mäkin katoin että olis sopiva kate tähän pyörään
Re: CLWB 2.0
Sama ensireaktio
Re: CLWB 2.0
vaaka kirjoitti:Sama ensireaktio
Katsoin kuvan lisäyshetkellä täysin samaa. XD pösön kattoboksi