Ei meinant onnistuu rekisteröinti, ennen ku ymmärsin ett vanhat tunnukset on siel ylhäällä. Ei tarttent ku kirjautuu, paitsi ei muista salasanaa. No nyt oon joukkueen keulalla - ekan ja viimesen kerran;)
Mä menin edelle Samat kilometrit mutta tunnus aikaisemmin aakkosissa
Ensimmäinen suoritus talvikilometrikisaan ajettu. Ajoin Vaajakoskelta Jyväskylän keskustaan. Aurinkoinen ilma oli mitä mainioin, pakkasta 10 astetta, ei lunta. 19.7 km:n matkan ajoin 22 km:n keskinopeudella. Huippunopeus 35 km/h. Alkumatkasta otti viima kovasti naamaan, mutta kumman nopeasti siihen tottui. Menomatkalla sormenpäitä meinas paleltaa ja paluumatkalla varpaita. Varusteita täytyy parantaa.
Koska minulla on trikessä sähköavustus merkkasin listaan 10 km.
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason
Pitää pyhänä käydä kokeilemassa josko oisi ensimmäinen kinnerillä ajaessa hukkunut jäät näyttää houkuttelevilta.
Olikos meitä jo 14 joukkueessa.
Tämän päiväisellä reissulla poikkesin parikin kertaa Jyväsjärven kirkkaalle jäälle. Oli tosi hauskaa siellä kurvailla. Minulla on nastarengas vain SH26:n oikean puoleisessa etukiekossa, jossa on myös 1200 watin napamoottori. Jos vauhdissa jarrutti etupyöriä joutui aivan hillittömään karuselliin, kun ajokki lähti pyörimään aivan hurjasti tuon nastoitetun kiekon ympäri. Täytyy laittaa nastarengas myös vasempaan etukiekkoon.
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason
Kävin keskuspuistossa rymyämässä - ensimmäistä kertaa, kai sitä vähän tuli ajettuakin jos ei kovin pitkiä pätkiä kerrallaan kun kokoajan oli eksyksissä eikä osaa ajaakaan. 10km siirtymineen (1h). Mukavan kuivat polut ja kumman koukuttavaa vaikka enimmäkseen oli vähintään yksi jalka maassa.
Kiva että osallistujia kertyy. Lisääkin mahtuu...taivas rajana. Kävin itsekin avaamassa kilsat.
Yrittänyt monipuolistaa treeniä joten hirmuisia kilsoja ei tule kertymään. Tonnin jos saa puhki niin hyvä.
Piensarjassa sijoitus nyt 2.
Meidän joukkueessa nyt 15 osallistujaa, 25:llä pääsee suursarjaan...
Jukka
Ahkera aloitus porukalla saatasko vielä 10 osallistujaa lisää niin oltaisiin suursarjassa vielä suursarjassa ei joukkueita ollut.
Vaan kyllä oli hienoa ajella auringonpaisteessa ja osanmatkaa jäällä, siellä kilometritkin tulee melkein ilmaiseksi ja noita maisemia näkee harvemmin kun ei ole venettä
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"