Mihin se voima on kadonnut
Ei kai tuo haittaa, sillä ei sitä kovin usein tarvi aukoa ja teräs ei edes ota itseensä jollei väännä niin paljoa että muuttaa pysyvästi muotoaan. Rakenne ei ehkä ole parhaimmillaan normaalia järeämmillä ketjuputkilla, kuten tässä
Mihin se voima on kadonnut
Ei kai tuo haittaa, sillä ei sitä kovin usein tarvi aukoa ja teräs ei edes ota itseensä jollei väännä niin paljoa että muuttaa pysyvästi muotoaan. Rakenne ei ehkä ole parhaimmillaan normaalia järeämmillä ketjuputkilla, kuten tässä
Vasta honasin ettei stemmii oo kiristetty ja honasin myös ett se on vaikee kiristää ku kuusiokoloavain ei mahu.
20160412_182318.jpg (215.62 KiB) Katsottu 1634 kertaa
Olis pitänt laittaa stemmin kylkeen yhdysputki
Muok pitäs reikä porata kuusiokoloavaimelle yhdysputken läpi.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Sinkulanojakki on aika rankka vehe, polkee ylämäkeen - Karhumäen kuitenkin poljin ylös, reisissä tuntu kyllä.
Minkälaiset välitykset tässä on?
46/18 - 170mm kammet.
Oho, aika raskaat välitykset nojasinkulaan
PW kirjoitti:
cruiseri ja elvistelypyörä sinkula.
Eikö tämmöiseen ajoon sopisi keveämpikin välitys?
Voipi olla, nää tuli omistajalta. Aika hyvin tuo miulle sattu, jyrkässä mäessä joutu runttaamaan. Mutt jos ois kevyempi saattas mennä sitkuttamiseksi. Saattaa Puijolle kiivetessä reisiä poltella;) tai mistä mie tiijän, Bujubuju on kovakuntonen varmaan.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Vasta honasin ettei stemmii oo kiristetty ja honasin myös ett se on vaikee kiristää ku kuusiokoloavain ei mahu.
Muok pitäs reikä porata kuusiokoloavaimelle yhdysputken läpi.
Vaiha normaalikannalla oleva pultti. Tuon kuusiokolopultille tarkoitetun päätytulpan voi korvata isolla prikalla.
Tai tuota stemmiputkea voi lyhentää niin saat keskipultin kannan päälle lisää tilaa.
Vasta honasin ettei stemmii oo kiristetty ja honasin myös ett se on vaikee kiristää ku kuusiokoloavain ei mahu.
Muok pitäs reikä porata kuusiokoloavaimelle yhdysputken läpi.
Vaiha normaalikannalla oleva pultti. Tuon kuusiokolopultille tarkoitetun päätytulpan voi korvata isolla prikalla.
Tai tuota stemmiputkea voi lyhentää niin saat keskipultin kannan päälle lisää tilaa.
Löysää U-pultti ja käännä yhdysputki sivuun, niin pääset kiristämään. Samalla selviää, miten työläs se on sivuun työntää.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Vasta honasin ettei stemmii oo kiristetty ja honasin myös ett se on vaikee kiristää ku kuusiokoloavain ei mahu.
Muok pitäs reikä porata kuusiokoloavaimelle yhdysputken läpi.
Vaiha normaalikannalla oleva pultti. Tuon kuusiokolopultille tarkoitetun päätytulpan voi korvata isolla prikalla.
Tai tuota stemmiputkea voi lyhentää niin saat keskipultin kannan päälle lisää tilaa.
Löysää U-pultti ja käännä yhdysputki sivuun, niin pääset kiristämään. Samalla selviää, miten työläs se on sivuun työntää.
Ei sitä pysty kiristämään noin, stemmi ja siis yhdysputken kiristin tulee väärään asentoon. Mutta löysin senverran lyhyen/lyhennetyn kuusiokoloavaimen ett yhdysputkea nostamalla, sain kiristettyä pultin.
Normaalipulttikin olis hyvä ratkasu jatkoon.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma