Samanlaisia kommentteja sitä välillä kuulee, varsinkin lapset ja teinit on innokkaita kommentoimaan ja vanhemmat taas laimeampia.
Alkukesästä Elisabethin hautausmaalla olin juuri lähdössä, kun kaksi keski-ikäistä rouvaa huomasivat triken ja totesivat, että onpas mukava pyörä ja sanoin, että on, sitten totesivat, että tuossa taitaa tulla niska kipeäksi ja lopuksi kysyivät hintaa, sanoin, että muutaman tuhannen euroa, niin totesivat, että sillähän saisi jo käytetyn auton ja totesin, että juu ja lopuksi sanoivat, että no se on harrastus 
Pari kertaa on teinipoikajoukko tullut vastaan ja huutanut, että keuli, vois seuraavan kerran vastata, että ei vanha jaksa
Lidlin pihalla olin laittamassa pyörää kiinni ja siinä oli toinenkin nuori mies maastopyörän kanssa, niin eräs mies tuli ihmettelemään ja totesi, että onpas pojilla hienot pyörät.
HalpaHallin edestä kurvasin ja siinä oli nuorisoa istumassa, kohta kuuluikin innokas huudahdus: mä haluan tollasen 
Enpä ole aikaisemmin havainnut seuraavaa reaktiota naispuolisissa, kun ajoin trikellä kaupungilla Halpahallin lähettyvillä, niin ajoin pyörätietä, jollon taksi hitaasti pihasta aikomuksena peruttaa pyörätien yli , no katsoin, että siitä ehtii hyvin, kun taksi niin hitaasti perutti, että oli vielä pihassa, kun taksin jo olin ohittanut ja ihan turvallisesti siitä ehdittiin, mutta vastaatulevat naiset katselivat tilannetta ja kovasti vaikuttivat huolestuneilta kommentoiden, että: ei, nyt se jää alle, voi kauhea.
Samassa tilanteessa jos pystypyörällä ajelisi, niin eipä samanlaisia huokauksia kuulisi.
Kampushallilla nuorisoa istuskeli keskiviikko iltana ja huomasivat, kun ajoin trikellä. Nuori nainen huudahti: mikä ihmeen vekotin tuolla menee.
Tänään iltalenkillä ajelin uuden asuin alueen läpi, sokkeloinen alue ja siellä kaksi nuorta tyttöä oli leikkimässä. Toinen huudahti, että sinulla on hieno pyörä, johon totesin, että: onhan se.