Tähän voineen listata motivoituneisuutensa ensi vuoden kisojen järjestelytoimikuntaan.
Mä voisin olla näissä etähommissa - ideoimassa ihan nokikkain myös ja tekemässä mahdolliset graffat, päivittää webbii, ottaa kuvii ensivuonna.
Tähän voineen listata motivoituneisuutensa ensi vuoden kisojen järjestelytoimikuntaan.
Mä voisin olla näissä etähommissa - ideoimassa ihan nokikkain myös ja tekemässä mahdolliset graffat, päivittää webbii, ottaa kuvii ensivuonna.
Eiköhän meikäläisellekin vielä jotain tekemistä jää myös ensi vuonna, joten merkkaan itseni listalle.
Eli paikallinen yleismies-jantunen .
Uhkasin kisojen aikana että jos 300km menee rikki 12h skabassa niin voin koittaa antaa oman panokseni järjestelyissä ensi vuonna. Noh, nyt sitten lunastan puheeni ja ilmoitan itseni vapaaehtoiseksi johonkin, roolista en tiedä.
OzQu
Koitellaan osuttaa ensi vuonnakin kalenteriin. Työt tai lomat saattaa sotkea harrastuksia. Voin olla megafoonin varressa, mutta englanninkielinen kuuluttaminen tarvittaessa ehkä kuitenkin varauksin. Ellen nyt kehity tässä vuoden aikana. Tankerous tankerous laav.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org
Taidan tehdä kuin fribakisoissa ja viimeksi Nokialla, että en ota muodollista vastuuta mistään ja toimin palokuntana mennen, minne osaaminen riittää, jos aikani ja kuntoni riittävät. Toivoen pääsyä paikalle tietysti ensin
Jos miust on jotain apuu...
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
janx kirjoitti:Koitellaan osuttaa ensi vuonnakin kalenteriin. Työt tai lomat saattaa sotkea harrastuksia. Voin olla megafoonin varressa, mutta englanninkielinen kuuluttaminen tarvittaessa ehkä kuitenkin varauksin. Ellen nyt kehity tässä vuoden aikana. Tankerous tankerous laav.
Loistavaa!! Sää vedit hienosti tään vuoden kisoissa!
Jos siellä on tarve jotain Lontoon kielellä huudella, niin apua löytyy kyllä (jos pääsen paikalle). Töissä sitä saa jaapastella aika pitkät pätkät joka päivä.
Nojapyörät: Challenge Fujin SL-1 Low Racer, HP Velotechnik Scorpion FX trike
Pystärit: BH Emotion Neo Cross akkukone, Nakamura Platinum hybridi
J-Drums kirjoitti:janx kirjoitti:Koitellaan osuttaa ensi vuonnakin kalenteriin. Työt tai lomat saattaa sotkea harrastuksia. Voin olla megafoonin varressa, mutta englanninkielinen kuuluttaminen tarvittaessa ehkä kuitenkin varauksin. Ellen nyt kehity tässä vuoden aikana. Tankerous tankerous laav.
Loistavaa!! Sää vedit hienosti tään vuoden kisoissa!
Jos siellä on tarve jotain Lontoon kielellä huudella, niin apua löytyy kyllä (jos pääsen paikalle). Töissä sitä saa jaapastella aika pitkät pätkät joka päivä.
Hyvä, että näin. Kyllä tuota englantia koitetaan kovasti oppia ja on opittukin, mutta kun kielipää on mitä on. Puhumista pitäisi treenata enemmän.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org
Vankalla yhden vuoden kilpailijakokemuksella minäkin ilmoittaudun ehdolle järjestelytoimikuntaan - mieluummin enempi etupainotteiseen järjestelyyn ja vähemmän itse kilpailuviikonlopun touhuihin.
Janx: hoidit spiikkaukset niin loistavasti, että toivottavasti tosiaan ehdit ensi vuonnakin walkie-talkieksi ja megafoniksi.
Lomat saattaa sotkea menoja mutta jos ei lappiin ensi kesänä niin sitten voin mukana kuvioissa.
janx kirjoitti:Koitellaan osuttaa ensi vuonnakin kalenteriin. Työt tai lomat saattaa sotkea harrastuksia. Voin olla megafoonin varressa, mutta englanninkielinen kuuluttaminen tarvittaessa ehkä kuitenkin varauksin. Ellen nyt kehity tässä vuoden aikana. Tankerous tankerous laav.
Ensi vuonna voitkin sitten osallistua 12 h kisaan niin saat hoitaa kuulutukset loppuun asti Nyt minulta kysyttiin haluanko hoitaa megafonijutskat 12h palkintojen jaossa ja vastasin siihen rehellisesti, että en halua
Mutta kysymys olikin sitten väärin aseteltu
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Tuolta rakenteluketjuketjusta:
Vilijami kirjoitti:PW kirjoitti:Tänään mietin jos tekis ensvuoden mallista täyskatetun
Jos ymmärsin oikein puolikatettu trike menee samaan sarjaan puolikatettujen kakspyörästen kanssa. Mites puolikatettu tai täyskatettu tandemi, onko omaluokka, vai meneekö samaan yksinnojailijoiden kanssa?
Ja miten jos toinen tandemisti on nainen ja toinen mies? Meneekö male vai female luokkaan?
Voisiko joku (=Teppo? ) julkaista täällä KAIKKI mahdolliset luokkavaihtoehdot määrittelyiden kanssa? Vai onko ne vielä edes yksiselitteisesti tiedossa?
Muoks. pikavilkaisulla wrra ei ota mitään kantaa täyskatettuihin ja tandemeihin?
Tarvittaisiinko me katsastusmies 2017 kisaan, joka määrittelee luokan ja tarkastaa sen ainoan teknisen vaatimuksen, eli jarrun?
Vilijami kirjoitti:Tarvittaisiinko me katsastusmies 2017 kisaan, joka määrittelee luokan ja tarkastaa sen ainoan teknisen vaatimuksen, eli jarrun?
Katsastusmiehen pätevyysvaatimuksiin kuuluu katsoa etukäteen Matti Ijäksen elokuva Katsastus.
Nojapyöräilyä jo vuodesta 2015
yaana kirjoitti:Vilijami kirjoitti:Tarvittaisiinko me katsastusmies 2017 kisaan, joka määrittelee luokan ja tarkastaa sen ainoan teknisen vaatimuksen, eli jarrun?
Katsastusmiehen pätevyysvaatimuksiin kuuluu katsoa etukäteen Matti Ijäksen elokuva Katsastus.
Tässä linkki kaikille jotka haluaa täyttää pätevyysvaatimukset. Omasta kirjahyllystä löytyy myös Joni Skiftesvikin Viltteri ja Mallu josta löytyy novellit mihin tuo elokuva perustuu + 7 muuta novellia
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Vilijami kirjoitti:Tarvittaisiinko me katsastusmies 2017 kisaan, joka määrittelee luokan ja tarkastaa sen ainoan teknisen vaatimuksen, eli jarrun?
Turhaa byrokratiaa. Säästetään vapaaehtoisten aika välttämättömiin hommiin. Niitäkin on paljon.
Jos on kiinnostusta kehittää tuota tulosten käsittelyä, niin mä voin siihen nörttinä tarjota ehkä apuja. Mitä aiemmin aloitetaan sitä enemmän keretään.
Joku tulosten nettiin roiskaisukin olis ehkä mahdollinen, mutta katsoo nyt mihin keretään. Just nyt on tiedossa tiukkaa ehkä pari-kolme kuukautta, mutta sitten luulen rauhoittuvan normaalin hirveän paniikin tasolle.
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"