2-pyöräsellä tandemillakin paranneltiin maailmanennätystä, 116,3km/h
Jotain sattui aika pahastikki tuolla mut videota en äkkiseltään löytäny.
2-pyöräsellä tandemillakin paranneltiin maailmanennätystä, 116,3km/h
Jotain sattui aika pahastikki tuolla mut videota en äkkiseltään löytäny.
Syväri kirjoitti:2-pyöräsellä tandemillakin paranneltiin maailmanennätystä, 116,3km/h
Jotain sattui aika pahastikki tuolla mut videota en äkkiseltään löytäny.
Joo Velo2X:n rengas puhkesi 120 kmh nopeudessa ( Videossa Velo2x );
Tandemista loppui vaihteet !
Ilmailuhenkinen blogi; http://max3fan.blogspot.com
Työasiaan liittyvä blogi; http://a4worx.blogspot.com
Simplicate and add lightness !
-Ed Heineman
Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
Syväri kirjoitti:Altair 3 Yannick Lutz
bentrideronlinesta muutama hyvä kuva tekniikasta.. (ei nyt saanu yhistettyä henkilöitä)
Meneekö alhaalla sama ketju läpi..Altair 1:llä kelattiin 118 km/h..onko nämä muut nopeampia ?
Ilmailuhenkinen blogi; http://max3fan.blogspot.com
Työasiaan liittyvä blogi; http://a4worx.blogspot.com
Simplicate and add lightness !
-Ed Heineman
Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
Tuossa ketju menee aluksi eteenpäin jossa on vaihtaja ja rataspakka (ja samalla akselilla välitystä suurentava ratas yhdistelmä), sieltä left-hand virityksellä etupyörälle. Tarkoitus oli lisätä tilaa jaloille ja kaventaa nokkaa.
Tässä pätkä siitä kun VeloX 2 kaatui 120 km/h vauhdissa: http://www.youtube.com/watch?v=b1sFgU0N-3c
- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)
Wacky kirjoitti:Tässä pätkä siitä kun VeloX 2 kaatui 120 km/h vauhdissa: http://www.youtube.com/watch?v=b1sFgU0N-3c
Siitä katoaa heti ohjattavuus.
Ilmailuhenkinen blogi; http://max3fan.blogspot.com
Työasiaan liittyvä blogi; http://a4worx.blogspot.com
Simplicate and add lightness !
-Ed Heineman
Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
Syväri kirjoitti:Tuossa ketju menee aluksi eteenpäin jossa on vaihtaja ja rataspakka (ja samalla akselilla välitystä suurentava ratas yhdistelmä), sieltä left-hand virityksellä etupyörälle. Tarkoitus oli lisätä tilaa jaloille ja kaventaa nokkaa.
Se on totta pituutta 30-50 cm lisää ja painoa 5-6 kiloa ja uusi akselointi..kannattiko ?
Ilmailuhenkinen blogi; http://max3fan.blogspot.com
Työasiaan liittyvä blogi; http://a4worx.blogspot.com
Simplicate and add lightness !
-Ed Heineman
Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
Lizard100 kirjoitti:Syväri kirjoitti:Tuossa ketju menee aluksi eteenpäin jossa on vaihtaja ja rataspakka (ja samalla akselilla välitystä suurentava ratas yhdistelmä), sieltä left-hand virityksellä etupyörälle. Tarkoitus oli lisätä tilaa jaloille ja kaventaa nokkaa.
Se on totta pituutta 30-50 cm lisää ja painoa 5-6 kiloa ja uusi akselointi..kannattiko ?
Sillä on tietty vaikutus tehontuottoon kun vaihteita on riittävästi. Noin kapeaan nokkaan ei mahdu mitään 100000t ratasta ja minusta tämä oli varsin pätevä ratkaisu. Painoahan tuosta tuli ehkä 2kg lisää max. Ja saatiin kapea nokka.
Ei ne oo tainnu jenkkifoorumillakaan oikeen piitata sun suunnitelmista ja tyylistä esittää asioita vai kuinka?
Lizard100 kirjoitti:Siitä katoaa heti ohjattavuus.
Onko yllätys, kun etupyörästä pamahtaa kumi. Sun nylon pyörät ei ees pysyisi tiessä kiinni
Syväri kirjoitti:Lizard100 kirjoitti:Syväri kirjoitti:Tuossa ketju menee aluksi eteenpäin jossa on vaihtaja ja rataspakka (ja samalla akselilla välitystä suurentava ratas yhdistelmä), sieltä left-hand virityksellä etupyörälle. Tarkoitus oli lisätä tilaa jaloille ja kaventaa nokkaa.
Se on totta pituutta 30-50 cm lisää ja painoa 5-6 kiloa ja uusi akselointi..kannattiko ?
Sillä on tietty vaikutus tehontuottoon kun vaihteita on riittävästi. Noin kapeaan nokkaan ei mahdu mitään 100000t ratasta ja minusta tämä oli varsin pätevä ratkaisu. Painoahan tuosta tuli ehkä 2kg lisää max. Ja saatiin kapea nokka.
Ei ne oo tainnu jenkkifoorumillakaan oikeen piitata sun suunnitelmista ja tyylistä esittää asioita vai kuinka?
Lizard100 kirjoitti:Siitä katoaa heti ohjattavuus.
Onko yllätys, kun etupyörästä pamahtaa kumi. Sun nylon pyörät ei ees pysyisi tiessä kiinni
Mulla on tullut jenkkifoorumia henkilökohtaisia kavereita joiden kanssa käydään meilivaihtoa...ja "nylonpallot" ovat olleet näemmä hyvin suosittu asia ja tullaan kokeilemaan jatkossa.
Ilmeisesti sinä et pidä tyylistäni koska olet ainoa joka kokoajan kritisoi ikävään sävyyn ?
Onko toi kuvan laite VARNA DIABLO II...ei kai siinä kovin montaa vaihdetta ole vai onko ?
Ilmailuhenkinen blogi; http://max3fan.blogspot.com
Työasiaan liittyvä blogi; http://a4worx.blogspot.com
Simplicate and add lightness !
-Ed Heineman
Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
Korjatkaa käytöstapoja. Perustakaa oftopikkiin vaikka oma riitaketju. Älkää sotkeko riitelyyn meitä muita. Huom. Tämäkin ketju olialuksi ihan asiallinen. En totisesti pidä tästä muutoksesta, enkä anna teille lupaa jatkaa tätä.
Noh, asiaan: onhan tuossa ainakin 7-vaihteinen pakka.
En oo varma enää kenen pyörä toi oli. Epäilisin että Team Aurora.
Okei TEAM AURORA..koetan etsiä sen jostakin..kyllä tuossa jotakin on..aiemmin vaan muistan saaneeni kovaa kritiikkiä tuosta ylimääräisestä akseloinnista omassa chopperissani.
edit; http://auroraspeedbike.blogspot.fi/2012 ... pdate.html
Ei ollenkaan turhia veikkoja..periskooppi jonka kautta katsotaan eteenpäin ainakin aiemmissa malleissa.
Ilmailuhenkinen blogi; http://max3fan.blogspot.com
Työasiaan liittyvä blogi; http://a4worx.blogspot.com
Simplicate and add lightness !
-Ed Heineman
Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
Lizard100 kirjoitti:Okei TEAM AURORA..koetan etsiä sen jostakin..kyllä tuossa jotakin on..aiemmin vaan muistan saaneeni kovaa kritiikkiä tuosta ylimääräisestä akseloinnista omassa chopperissani.
No hei. Tämä on internet. Joko pyörii netissä ja uskoo kaiken tai sitten tekee mitä haluaa ja ei usko mitään. Tai jotain siltä väliltä. Tai toisinpäin.
Tehokkain voimansiirtohan se on jos on suora veto, mutta monestikko se on käytännössä mahdollista. Muistaakseni chopperissasi se väliakseli oli turha ts. ketjun olisi voinut vetää idlereillä.
Niin se chopperi taisi silti olla liian monimutkainen.
Täällä on muuten tosin montaa erilaista konseptia; http://www.recumbents.com/wisil/whpsc20 ... ofiles.htm
Ilmailuhenkinen blogi; http://max3fan.blogspot.com
Työasiaan liittyvä blogi; http://a4worx.blogspot.com
Simplicate and add lightness !
-Ed Heineman
Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !