Paidat saapuivat vihdoinkin... voin siis lähettää paidat postitse
Mulle tuli kuoressa tilatut kaksi paitaa postilaatikkoon. Vasta illalla kerkesin kokeilemaan ja uhkapeli pienehköllä koolla kannatti. On kutakuinkin ihan sopiva ilman pahempaa lepatusta. Toki mitättömille rinta- ja yläkropan lihaksille jäi tilkka kasvun varaa.
Kun kelit vielä lämpenis että pitkähihasia ja -lahkeisia ei tarvis pitää niin saisi nämäkin ihmisten ilmoille näkyville.
Pakkauksessa oli pesuohje että ensimmäinen pesu kylmässä vedessä "huuhteluna", ei saa seisottaa pesuvedessä. Seuraavat sitten 40:n pesuohjelmalla koneessa. Onko tästä parempaa näkemystä tai kokemusta ?
Pienempää kokoa en kokeillut vielä, mutta isompi koko on just sopiva. Eli aavistuksen löysä kuten tykkään yleensä ajella
Kisoja varten sitten vähän kireämpää tarjolla.
Meilkkii tuli ihan sopivat paidat. Noi mahataskut on kyllä näppärät pikkusälälle, kun tarakkazydeemit ovat edelleen suunnitteluasteella.
Nyt pitäis kokeilla ensipesua, ei enää ilkiä vetää haisevaa paitaa päälle.
Meilkkii tuli ihan sopivat paidat. Noi mahataskut on kyllä näppärät pikkusälälle, kun tarakkazydeemit ovat edelleen suunnitteluasteella.
Nyt pitäis kokeilla ensipesua, ei enää ilkiä vetää haisevaa paitaa päälle.
Mulla meni liottelematta ja vahingossa 60 asteen pesuun... ei mitään ongelmaa ei vaan tullut tahranpoistoaineella kikkailtua niin on sitten sopivia rasvajälkiä paidassa. Onneksi yksi on vielä iskemättömänä pakkauksessa niin ehkä sitä voi pitää edustuspaitana, vaikka hajoo ne vehkeet kisoissakin
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Tässä kaipais kovasti pitkähihaista RRF-paitaa näillä keleillä. Olisko kiinnostuneita jos nojailija saatais tekee tilaus. Pitäiskö olla joku erikoisempi tuulen pitävä, vai ihan pitkähihainen versio edellisestä?
Nykyinen paita on väritykseltään kyllä hieno ,mutta tulee sen likaantumis herkyydestä Itse tekisin siittä yksivärisen ja mielummin jonkin neon sävyisen . Kun vahvenpi materiaali varmaankin tulisi kyseeseen .
Itse mietin lähinnä että muutama sentti taskujen yläpuolelta alaspäin kaikki samalla sinisellä kuin viereiset raidat niin asia ratkaistu. Toki joku kokonaan uusi malli voisi tulla kans kysymykseen
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Tuossa edellä on siis ihannekuva, tässä todellisuus.
Liitteet
RRF-paita-käytetty.png (82.72 KiB) Katsottu 6070 kertaa
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma