mhelander kirjoitti:Aika asiallisen näköinen. Vielä kuski ajoasentoon ja kuva mieluusti sivusta ohiajosta napattuna niin näkisi miten toimiva on ohjaamo ja noin muuten.
Tosta lyhyestä videoklipistä ehkä näkee parhaiten http://1drv.ms/1PyGZz8
Mulle on sopivat kulmat ja etäisyydet tässä käytössä mitä on nyt ollut mutta tuossa pehmeimmällä hiekalla ei tykännyt kulkea vaan upposi tai etupää lähti alta. Siihen pehmeikköön pitäisi laittaa penkki vielä pystympään eli talvisäätöjä. Kun taas seuraavan kerran tusaan/hitsaan niin samalla teen etupuomille sen mutkan alaspäin ja pari mutteria samalla kiinni johon saa pullotelineen. se tulisi penkin etupuolelle runkoon kiinni.
Eilen kirjastossa joku setä tuli juttelemaan, että on uusi pyörä... tokas lopuksi, että telkkari vaan puuttuu
En muistanut, että kiinan paketti oli tulossa jossa on taulutelkkarille teline
illalla sen paketin sitten ärrältä hain... Vähän haittaa näkyvyyttä eteen, tai pitää kokeilla eri variaatioita kiinnityksestä mutta saapahan kännykän/kartan/sportstracerin näkyviin.
Jos tässä on 4 tuumaa leveät nakit niin tokihan on ruvennut mietityttämään, että mitä hyotyä/haittaa olisi 4,5 tuumaa leveistä... lähinnä seuraavaa projektia ajatellen. Tällä nyt reilu 400 km joista itse n. 350 km, alkaa tottumaan... Mangossa ei polje näin paljoa ylöspäin eli vähän erikohtaa ottaa lihaksissa. Eilen helppoja polkuja joissa jyrkkiä mäkiä mutta kiviä ja juurakoita jonkin verran, toissapäivänä asfalttia ja nopeaa kinttupolkua, lähtiessä maksimipaineet ja mennessä keskari asfalttipätkällä n. 25 kmh. Maksimipaineet polulla pomputtaa mutta esim. täyskorkean kanttikiven yli kiipeäminen ei haittaa yhtään.
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.