Vaihtelin tuohon nyt nuo Pyörätohtorin lähettämät lyhyemmät kammet paikoilleen..
Hieman tuntui aluksi voimattomalta tuo polkeminen, tiedä si kuinka iso prosentti siitä johtui renkaiden vähäisestä(3,5b)paineesta...
"kääntö paikalla" lisäsin 5b ja kulki kevyemmin.
Aiemmin eessä oli 48 rattainen isoin kun nyt se on 44 niin pitänee jossain vaiheessa katella taakse pienempää...
Tuntuu että loppuu välitykset kesken ei vielä päässy testaan ku ei ollu niin pitkää suoraa että ois kehannu kelata kadenssit tappiin..
Toki kyllä näytti siltä että nuista sais vaihettua rattaat päittäin.
Nii joo, jos jotakuta kiinnostaa niin pukkasin juu tuubiin kuva kollaasin tosta kasauksesta,
samat kuvat siinä on kuin kotisivulla mutta jos sattuu että jollain on tylsää niin se löytyy tuolta -->http://youtu.be/LWSIGaRvxA0
Edit:
Joo ja onkos täällä mielipidettä tuohon emäputken hitsauksen kestoon kun tuolla amerikan poikien foorumilla epäilivät että tuo ei kestäisi?

Tuohan on siis 45mm x1,5mm putki johon on tekastu reikä ja emäputki siihen sit turrattu kiinni...