Voitais varmaan osallistua tonne foorumin porukalla?
EDIT:
Listaan tähän ketjun alkuun kisaan osallistuvat:
Terppa
GodTdd
musti
jkyllonen
Pastori
stapani
mhelander
Voitais varmaan osallistua tonne foorumin porukalla?
EDIT:
Listaan tähän ketjun alkuun kisaan osallistuvat:
Terppa
GodTdd
musti
jkyllonen
Pastori
stapani
mhelander
Kyllä minä voin lähteä mukaan.
Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5
Duunissa on jo joukkue, ei viitsi alkaa multikisailemaan.
Toisaalta, olisihan se mielenkiintoista nähdä, kuinka nojapyörät keräisivät kilometrejä. Käsittääkseni tämä porukka on kohtalaisen aktiivisesti liikkeellä koko kesän.
Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->
Multa siis puuttuu pyöräilevät työkaverit ja kivahan se olis kokeilla virtuaalista porukkaa.
Vähän hassu tuo ajankohta kun on toukokuun alusta syyskuun loppuun. Enempihän tuolloin näkee pyöräilijöitä kuin syyskuun lopusta toukokuun alkuun välisenä aikana. Eikö tämän siis pitäisi alkaa syksyllä, vai onko tässä nyt joku pointti joka meni multa ohi?
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
Eiks me saada kuin kahen hengen jengi kasaan? Pitää laittaa vielä muita verkkoja vesille?
Kyllä minä (ja vissiin me... siipalta sen kummempia kyselemättä... ). Eiköhän noita kilometrejä ala kohta taas kertymään. Minä olen meidän työpaikan ainut pyöräilijä / nojailija. Eihän tässä tarvii muuta kuin polkea?
musti
No niin. Joukkue ilmoitettu. Laitan kiinnostuneille privana joukkueen nimen jolla pääsee osallistumaan.
Mä voin tulla mukaan, pidän joka tapauksessa kilometreista kirjaa. Aika samalla vaivalla ne tuonnekin siirtyvät.
Vieläkö löytyis innostuneita?
Kisa alkoi tänään joten kaikki kirjaamaan km talteen
Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Mä voisin tulla mukaan,ajopäiväkirjaa täyttelen uskollisesti joten tämä menee siinä siivellä.
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Kävin merkkaan tän päivän ja oltiin hetki jo kutosena nyt enää seiskana. Hyvällä tsempilla ollaan liikkeellä. Joka päivä en itse lenkille pääse, mutta hyvää kiritystä saa kun näkee ryhmän tulokset.
Katotaan miten meillä homma etenee.
BTW: Ollaanko me kaikki joukkueen jäsenet tulossa Nokialle?
Mä jätän Nokian väliin. Noja-ajelu näyttää olevan tänä kesänä samaa polvi- ja penikkakipujen kanssa taistelua kuin viime kesänäkin, joten yllytyshullun on parempi olla lähtemättä viivalle. Keskityn keräämään maltillisesti kilometrejä.
En ole tulossa, lomailen perheen kanssa muuten. Ehkä sitten muutaman vuoden päästä kun lapset ovat vanhempia.