AJATTOMUUS

Tiedätkö uuden kiinnostavan linkin? Infoa muitakin kirjaamalla linkkisi tänne.
Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja

AJATTOMUUS

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

http://www.wherevent.com/detail/Maija-Holma-AJATTOMUUS Laitampa tän tänne ihan näin vinkinä siittä että , elämässä on muutakin kuin tää Nojapyöräily. Tänne menen minäkin , kun tollasen kutsun Sakari minulle toimitti. En minä mitään nykytaiteesta ymmärrä, mutta on sitä paljon muutakin. :wink:

terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja

Re: AJATTOMUUS

Viesti Kirjoittaja terppa »

Jos elämässä on pelkästään nojapyöräily niin voihan sinne sittenkin mennä :)

"Pyrkimys etsiä ratkaisuja luonnonvarojen säästeliääseen käyttöön on johtanut Sakari Holman eläkkeelle päästyään suunnittelemaan ja rakentamaan ihmisvoimilla toimivia kulkuneuvoja ja erikoisesti nojapyöriä, joita hän on viimeisten 12 vuoden aikana rakentanut 19 kappaletta. Nojapyörät ovat polkupyöristä kehitettyjä kulkuvälineitä, joissa on loivalla selkänojalla varustettu istuin ja poljinkeskiö on edessä. Ajoasento on mukava, ja nojapyörällä voi tehdä pidempiä matkoja väsymättä kuin normaalilla polkupyörällä. Näyttelyssä on mukana puu- ja metallirakenteisia, kaksi- ja kolmipyöräisiä nojapyöriä, joista yksi on kinneri eli korilla varustettu kolmipyöräinen nojapyörä. Näyttelyssä on myös kahteen osaan jaettava kaksikkokajakki, jossa matkaajat istuvat vastakkain. Toinen heistä voi meloa ja toinen soutaa. "
http://www.museot.fi/nayttelykalenteri/ ... ly_id=8355

No joo, olen mäkin käynyt kerran katsomassa performanssiesityksiä Lahdessa Taidepanimolla, mitään en ymmärtänyt mutta kai niissä kokeminen oli pääasia :mrgreen:

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Vastaa Viestiin