Mistähän saisi vuokrattua viikoksi tai kahdeksi nojapyörän. ??? Gekko tai Scorpion. Nyt kokeiltavana Hasen Kettwiesel. Ois tarkoitus jossain vaiheessa ostaa itselle. Pitäis päästä kumpaakin tyyppiä vertaamaan.
Vuokraus
- Premnas
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
Re: Vuokraus
Solia.fi:ssä ainakin muutama vuos sitten oli scorpion valikoimissa. Vuokrasin vuonna 2009 scorpionin sitä kautta 2 viikoksi testiajoon. Nyt en tiedä millaisia pyöriä niillä on tällä hetkellä vuokrattavana.
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
Solialla nyt vaan Hasen pyöriä. Koeajopyöräni sieltä.
Pysty : Koga Miyata 2000- Noja : HPV Scorpion Fs 20 2015- Cruzbike Vendetta V 20 2020-
gekkoahan voi ainakin kokeilla lauttasaaressa.pyöräliikkeessä, en tiedä hankkivatko sinne jonkun toisenkin nojakin niin kuin suunnittelivat.pyydä vuokralle lauantain sulkemisajan ja maanantain aukioloajan alkamisen välille.
Mitä pidät Hasesta?Kokeilin gekkoa. se lähti sivuluisuun viemärikannen päälle osuttuaan ja äkkijarrutuksessa jostain syystä.Mahtaako olla triken yleinen ominaisuus.Mulle Hase jota kokeilin vain solian jumppasalissa sopi mitoiltaan paremmin mutta sillä en oo ajanu ulkona.Musta se oli helpompi käyttää.Mutta gekko on mulle liian suuri mitoiltaan.
Mistä Lauttasaaren liikkeestä Gekko tai vastaava löytyy ? Hasella on ollu ihan mukava ajella, Olen toista tonnia nyt muutamassa viikossa ajanut. Mutta pitäis päästä kokeilemaan myös toisen tyyppistä ennenkuin alkaa ostosuunnitelmia tehdä. Ovat sen verran kalliita ettei viitsis virheostoksia tehdä.
Pysty : Koga Miyata 2000- Noja : HPV Scorpion Fs 20 2015- Cruzbike Vendetta V 20 2020-