Aika levoton Scorppari on noissa nopeuksissa. Ohjaus on tosi herkkä, samoin jarrujen annostelu on syytä ottaa hyvin rauhassa, muuten tulee ylimääräistä ohjelmaa, kun jarruvoima heittelee puolelta toiselle.
Nuo ammattilaisten huimat nopeudet on tietysti osin porukan (tai laskuissa paremminkin jonon) peesihyödyn ansiota, mutta hurjaa hommaahan sen on oltava. Noissa nopeuksissa se pyörän mitta edellä ajavan takarenkaaseen on kovin vähän - luotto kilpakumppaneihin on oltava vahva. Ei ole heikkohermoisen hommaa.
Itselleni tänään oli huono päivä, veto ihan tyystin poissa, en jaksanut edes lähteä lenkille, vaikka tulin duunista kotiin normaalia aikaisemmin - autolla. Puolen tunnin torkkujen jälkeen jaksoin kuitenkin illansuussa putsata ketjut ja suorittaa voitelun Squirtilla, jota eilen hain kivijalkakaupasta. Viime aikoina olen kokeillut voiteluun Finish Linen Ceramic Vax Lubea, josta en ole pitänyt lainkaan. Nitisee ja kerää likaa ihan sikana. Kumma homma kun saman puljun vanhempi Vax Lube ilman kampakeramiikkataidetta on ollut ihan ok kamaa.
Mielenkiintoista nähdä millaisen tuomion Squirt tulee saamaan, odotustaso on aika korkealla.
Kuvassa ketjut pesun jäljiltä ennen kuivausta ja squirttaamista, tuon puhtaammiksi ei lähteneet sen keramiikan jäljiltä.
