Parhaat Kommentit

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7090
Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
Paikkakunta: Oulu

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja Vilijami »

jooseha kirjoitti:

Miesjoukko ihmetteli parkissa olevaa pyyttoniani ja olivat huolissaan miksei se ole lukittu, jos vaikka varas lähtisi ajamaan sillä :shock:

Olisit sanonut, että siitä saa pyörän se joka pystyy ajamaan sen kotiin :D

Avatar
jooseha
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5150
Liittynyt: 09 Kesä 2009, 22:43

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja jooseha »

Ei tule tuota tarjottua juuri kenellekään koeajettavaksi. Ei se onnistu kuitenkaan ja luulevat vielä kaikkien nojakkien olevan samanlaisia.

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13804
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja jori »

jooseha kirjoitti:

Ei tule tuota tarjottua juuri kenellekään koeajettavaksi. Ei se onnistu kuitenkaan ja luulevat vielä kaikkien nojakkien olevan samanlaisia.

Tuoko se nyt sitten on sinun "baaripyöräsi", jonka otat alle, kun "otetaan vain joku". Alkaa hieman kiinnostaa, jos isopyöräinen pythoni on noin h(k)oukuttava. Tuohan olisi minullekin baaripyörän korvikkeeksi hyvä. Ongelmina tuohon tarkoitukseen käyttämässäni 70-luvun herrainpyörässä on sen vaikea pakattavuus autoon ja tietysti istuinongelmat, joita alkaa syntyä, kun ajomatka ylittää 10 km kerralla.

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17771
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja PW »

jori kirjoitti:
jooseha kirjoitti:

Ei tule tuota tarjottua juuri kenellekään koeajettavaksi. Ei se onnistu kuitenkaan ja luulevat vielä kaikkien nojakkien olevan samanlaisia.

Tuoko se nyt sitten on sinun "baaripyöräsi", jonka otat alle, kun "otetaan vain joku". Alkaa hieman kiinnostaa, jos isopyöräinen pythoni on noin h(k)oukuttava. Tuohan olisi minullekin baaripyörän korvikkeeksi hyvä. Ongelmina tuohon tarkoitukseen käyttämässäni 70-luvun herrainpyörässä on sen vaikea pakattavuus autoon ja tietysti istuinongelmat, joita alkaa syntyä, kun ajomatka ylittää 10 km kerralla.

No mutta sitä ajaa Joose :mrgreen: "Kuka muu muka?" pystyis, baarista tuolla kotia kurvailemaan?

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
jooseha
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5150
Liittynyt: 09 Kesä 2009, 22:43

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja jooseha »

jori kirjoitti:

Tuoko se nyt sitten on sinun "baaripyöräsi", jonka otat alle, kun "otetaan vain joku".

Kesästä asti ollut ainoa ajokelpoinen pyöräni. Aika huono nurkissa pyörimiseen ja koiraa en lenkittäisi sillä. Maantiellä menee kuin ajatus :)

Avatar
rutunen
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 707
Liittynyt: 03 Heinä 2012, 14:51
Paikkakunta: Joensuu

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja rutunen »

Aloitin osa-aikatyössä tänään. Dialogi pelkistetty koska kuka nyt sanantarkkaan sitä muistaisi?

Minä: Huomenta
Esimies: Huomenta, onko tuo valkoinen auto sinun?
Minä: Ei ole
Esimies: Se on parkkeerattu sakkopaikalle.
Minä: Tulin tuolla kinnerillä.
Esimies: Niin sie tulit tuolla saatanan sukellusveneellä.

Quest Carbon -2015

VR
Viestit: 44
Liittynyt: 16 Helmi 2015, 18:20
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja VR »

rutunen kirjoitti:

Aloitin osa-aikatyössä tänään. Dialogi pelkistetty koska kuka nyt sanantarkkaan sitä muistaisi?

Minä: Huomenta
Esimies: Huomenta, onko tuo valkoinen auto sinun?
Minä: Ei ole
Esimies: Se on parkkeerattu sakkopaikalle.
Minä: Tulin tuolla kinnerillä.
Esimies: Niin sie tulit tuolla saatanan sukellusveneellä.

No, tulihan taas uusinimi kinnerille. :mrgreen:

E-Cruiser
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 698
Liittynyt: 02 Marras 2014, 13:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja E-Cruiser »

rutunen kirjoitti:

Aloitin osa-aikatyössä tänään. Dialogi pelkistetty koska kuka nyt sanantarkkaan sitä muistaisi?

Minä: Huomenta
Esimies: Huomenta, onko tuo valkoinen auto sinun?
Minä: Ei ole
Esimies: Se on parkkeerattu sakkopaikalle.
Minä: Tulin tuolla kinnerillä.
Esimies: Niin sie tulit tuolla saatanan sukellusveneellä.

Tämä hymyilytti entisenä joensuulaisena. Tuli sellainen kotoinen olo, lämmin tunne ilmaisun juurevuudesta :mrgreen:

25 000km MXUS 500W suoravetomoottorilla 2012-2017

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja Pastori »

E-Cruiser kirjoitti:
rutunen kirjoitti:

Aloitin osa-aikatyössä tänään. Dialogi pelkistetty koska kuka nyt sanantarkkaan sitä muistaisi?

Minä: Huomenta
Esimies: Huomenta, onko tuo valkoinen auto sinun?
Minä: Ei ole
Esimies: Se on parkkeerattu sakkopaikalle.
Minä: Tulin tuolla kinnerillä.
Esimies: Niin sie tulit tuolla saatanan sukellusveneellä.

Tämä hymyilytti entisenä joensuulaisena. Tuli sellainen kotoinen olo, lämmin tunne ilmaisun juurevuudesta :mrgreen:

Niin. Täällä puolet jengistä on vittupäitä. Siitä tulee usein lämmin ja hyvä mieli.

E-Cruiser
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 698
Liittynyt: 02 Marras 2014, 13:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja E-Cruiser »

Pastori kirjoitti:

Niin. Täällä puolet jengistä on vittupäitä. Siitä tulee usein lämmin ja hyvä mieli.

Ikävä kuulla, että noin on sattunut. Mun täytyy stadilaisena aina olla vähän diplomaattisempi näissä asioissa :wink: Pitävät muuten ylpeänä.
Mutta oikeasti en tiedä sitten oliko onnea vaiko sukutaustaa, mutta mulla oli hienoa aikaa siellä, hyvää porukkaa lähes pelkästään sattui kohdalle.
Ehkä se on muuttunut niistä ajoista. Ilmastohan siellä on perseestä, tai siis se pimeys talviaikaan. Aurinko käy vain vähän näytillä ja heippa taas.

Tietyn tyypin ihmiset vittuilevat kinneristille kaikkialla, ei sillä liene paljoa tehtävissä. Mitä nyt muutaman kanssa olen vähän vääntänyt, niin yleensä siellä on taustalla ennakko-oletus kinneristin puoluekannasta. Nähdään kinneröinti jonain viherkommunismina, ja oikeutetaan oma vittuilu sillä. Ehkä se joillekin on poliittisesti identaarista ja se on ihan ookoo, mutta ei kaikille. I just ride, vaikka on totta että suhtaudun myös luonnonsuojeluun myönteisesti. Jos joku on vittupää, niin melkein aina taustalla on jokin poliittinen antipatia kun vähän kuulustelee. Kasataan omaan päähän jokin giganttinen olkiukko, että toi on varmaan niitä kun ajaa tollasella, niin sit se on myös sellainen ja sellainenkin, ja nehän on perseestä. Siihen syyllistyy itsekin helposti.

Köyhäksihän sitä kinneristi leimautuu, vaikka touhu on kallista oikeasti verrattuna vaikkapa moottoripyöräilyyn. Meneeks hyvin? Tuo on ehkä se tyypillisin vittuilu täällä päin. Tuossa just mietin, että hankkiakko vielä moottoripyörä. 500 eurolla lähtis ihan soiva peli tosta läheltä kun ei pientä korjailemista pelkää, vakuutus olis 300 euroa per vuosi. Ne ovat nyt halpoja. Vastaa about Gatin vuosikuluja :wink: No vähän liioitellen, mutta ei paljon.

25 000km MXUS 500W suoravetomoottorilla 2012-2017

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja Pastori »

E-Cruiser kirjoitti:
Pastori kirjoitti:

Niin. Täällä puolet jengistä on vittupäitä. Siitä tulee usein lämmin ja hyvä mieli.

Ikävä kuulla, että noin on sattunut. Mun täytyy stadilaisena aina olla vähän diplomaattisempi näissä asioissa :wink:

Noo. Ainoastaan puolet palveluammateissa olevista. Vähän liioittelin toki. On taipumusta.

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17771
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja PW »

Koululaiset monesti huutelee: Onks hyvä pyörä? Vastaan yleensä: Joo!

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17771
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja PW »

Kävelykadulta tein rättikinnerillä lähtöä ja yritin saada klosseja lukkoihin. Yllättäen se on huomattavan vaikeeta jos en näe polkimia. Kurkin kankaan alle ja yritin potkia kenkää paikalleen. Vanhempi nainen lähestyi ja katsoi pyörää huuli pyöreenä. Nyökkäsin tervehdykseksi - nainen kysyi: "Tarvitsetteko te apua?" :mrgreen: Jonkin sortin vammaseks varmaan luuli. Nauroin ja sanoin ett pärjään kyllä.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17771
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja PW »

Lauantaina "kulmilla" mies kehui tandemia ja kysyi: "Mistäs tollasia saa, vai pitääkö tehdä ite?"
Joo, ite on tehtävä, vastasin.
Poikajoukosta taas kuului: "Hieno pyörä, paljolla myyt?" Hätäpäissäni huikkasin: "Muutaman satasen". Lupas soitella :mrgreen:

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17771
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja PW »

Kaupan ovesta olin palailemassa pyörälleni. Pariskunta siinä miun edellä, mies osotti pyörääni. Nainen sanoi: "Just joo", äänensävyn voi voitte kuvitella. Kävelin ohi, otin pyörän ja läksin polkemaan :mrgreen:

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Vastaa Viestiin