Parhaat Kommentit

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
TKorho
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 402
Liittynyt: 30 Touko 2009, 00:52
Paikkakunta: Tampere, Hervanta

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja TKorho »

Näyttäessäni uutta SWB:tä (kuvana) iäkkäille vanhemmilleni, he tokaisivat että "eii kai... Me ei tunneta sinua jos tuollaisen hankit". Tämä oli vielä hyvällä huumorilla, mutta sen jälkeen äitini alkoi selittämään että "Sehän on niin epäluonnollinen asento, jännityksessä koko ajan!". Isä kyllä sitten lähes-järkevästi kommentoi niskan pitämistä pystyssä, ja siirryimme keskustelemaan niskatukien eduista ja haitoista.

Just. :roll: :mrgreen:

Avatar
Stapani
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 848
Liittynyt: 16 Touko 2008, 20:43
Paikkakunta: 00920 Helsinki

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja Stapani »

Yep

Puotinharjussa eräs nuorehko ei suomalaista
alkuperää oleva poika pysäytti ja kysyi mitäs tommoinen maksaa?
Sanoin että näillä herkuilla mennään tuonne 2000-2500 väliin.
Vastaus:"Ei perkele,sillähän saa jo 2 autoa........

Tapani

Tapani

Catrike Speed 3x26 2011
Quest XS Carbon 2015 "Kinuski"

TKorho
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 402
Liittynyt: 30 Touko 2009, 00:52
Paikkakunta: Tampere, Hervanta

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja TKorho »

Nyt on kuultu ties vaikka mitä kommenttia, vausta hinnan kyselyihin jne.

Tänään kuitenkin sain parhaan 'palautteen' tähän mennessä osaan kuvitella. Ajaessani paikallisen Prisman pihaan siinä oli taksi lastaamassa vanhaa rouvaa ja hänen rollaattoriaan. Rouva jo istui sisällä ja nauroi ystävällisesti, ilahtuneesti ja lämpimästi ohi ajavalle nojakistille. Kyllä jäi itseänikin hymyilyttämään, ja olisi ollut kiva tavata itse mummo - ohi ajamallakin tuli hänestä hyvä fiilis ja ystävällinen olo. Mielellään moiselle asennemummolle olisi jotain juttuakin heittänyt mutta refleksit olivat liian hitaat.

Toki saattoihan hän hihitellä koomiselle paksulle olemukselleni nojakin päällä. :mrgreen:

kkolja
Viestit: 83
Liittynyt: 24 Touko 2007, 20:09
Paikkakunta: Espoo

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja kkolja »

Käytiin tässä pari päivää sitten koko perhe pyöräillen Espoon Sellossa. Mulla oli pojat 8kk ja 2v Croozerin kärryssä tadpolen perässä, mikä sai aika paljon päitä kääntyilemään ja sormia osoittelemaan. Sellon pihalla sitten eräs Fenniasta poistunut (lue poistettu) herra rupesi päivittelemään: "Ei ollu minun aikana tuommosia!" :D

Tuosta saat 5GB ilmaista tallennustilaa pilvessä: http://goo.gl/yzV3R

Herrami
Viestit: 1
Liittynyt: 15 Kesä 2009, 15:50

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja Herrami »

Eilen minua vastaan pyöräili nainen, joka huusi minulle ohimennessään että:

"sulla on makee vehje!"

Mistä se sen tiesi... :oops:

Avatar
Apache1
Viestit: 96
Liittynyt: 10 Elo 2009, 20:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja Apache1 »

Kyllä on pakko heittää itsekkin... Tandemilla välillä ajaessani kuulen yleensä "Ajetaan me tandemilla" Nojakillani (Sinner Comfort) kuulee vastaavia kuin yleisesti täälläkin lukee:

Kato, ompa magee
Mitä toi maksaa
Paljo toi kulkee
Sekä välillä kuulee myös:

Miten tuolla voi ajaa?

Onneksi nämä ovat hyvällä mielellä heitettyjä juttuja. Yleisesti lapsilta kuulee ne parhaat kommentit :)

Crazyfinn
Viestit: 9
Liittynyt: 02 Joulu 2008, 21:54
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja Crazyfinn »

Ajoin Turusta Kirkkonummelle mutsia moikkaamaan ja kun näki pyörän niin oli ensin reilun minuutin hiljaa ja tuijotti vaan Sinner Spiritiä ihan ihmeissään ja epäuskoisena. Sitten sanoi, että:

  • Empä ole tuollaista ennen nähnyt!
  • Tuollako tulit koko matkan? (No milläs sitten? :D) ja että...
  • Mitenkäs tolla mahtuu tiellä ajamaan?

Vastasin vaan et eihän se sen leveempi oo kun tavallinenkaan pyöräilijä johon lisää ihmetystä :D

Sitten matkan varrella yks pystypyöräilijä tuli viereen kyselemään:

  • Onko raskas polkea?
  • Paljonko maksaa? (ja kun kerroin hinnan niin...)
  • No johan on, sillähän saa AUTON!!!!

Sitten muutama autoilija oli niin ihmeissään ja toisaalta varmaan vittuuntunut muista tielläliikkujista, että näyttivät keskisormea :D

Viimeksi muokannut Crazyfinn, 12 Elo 2009, 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

"They can because they think they can" -Virgil

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Crazyfinn kirjoitti:

Sitten muutama autoilija oli niin ihmeissään ja toisaalta varmaan vittuuntunut muista tiellä liikkujista, että näyttivät keskisormea :D

Eräs iäkkäämpi rouvashenkilö huomasi minut pyörineni risteyksessä kun odottelimme valojen vaihtumista. Alko suu käymään ja kädet heilumaan kun selitti näkyä vieressään istuneelle mieshenkilö. Tähän asti ihan normaalia, mutta kun samaan aikaan veivaa kiireesti sivuikkunaansa kiinni...

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
Apache1
Viestit: 96
Liittynyt: 10 Elo 2009, 20:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja Apache1 »

Se vaan pelkäsi nojakkikuumeen leviämistä.... Se on ainoa syy... :)

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17770
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja PW »

Joo lyhyen nojailukokemuksen kommentit pääasiassa positiivisia ja varsinkin lasten ja nuorten suusta tyyliin: Voi *piip* , mie haluun tommosen !
Keski-ikäinen mies kyseli : Onks tuo niiku polkupyörien harrikka ? En oo kyllä vaneri harrikoita nähny :D
Mutkan kautta kuultu kommentti , pojan kaverin äiti autossa jonka edestä olin painellut : Tuo on niitä Imatralaisia hörhöjä :roll: En vielä oikeen tiedä pitäskö tuo ottaa posi- vai negatiivisena mutta maine ilmeisesti kasvaa.

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2653
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja Premnas »

Kommentteja ja hölmistyneitä katseita kyllä satelee. Lapset ovat parhaita kommentteineen! Lapsilta:
-Isi kato mikä pyörä!
-Isi kato tuol on vauvapyörä!

Nuoret kommentoivat että mikä toi oli kun olen mennyt ohi, tai sitten vau, mäkin haluan tollasen! Muutama on tullut juttelemaan että mistä olen hommannut ja mitä maksoi, yksikin jäi oikeen pitkäksi aikaa juttelemaan koska oli itsekin ajatellut hommata kolmipyöränojakin. Jotku vaan repeää nauramaan kun olen ajanut ohi. Negatiivisia kommentteja en ole vielä tähän mennessä kuullut, ainoastaan ihmettelyä et miten tolla voi ajaa..

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

Sivustaseurailija
Viestit: 10
Liittynyt: 26 Joulu 2009, 14:04

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja Sivustaseurailija »

Kaverin kanssa pyöräilin tuossa lähikaupunkia ristiin rastiin, hän tavallisella, minä nojakilla, lenkin jälkeen tuumi: "Vaikka olen täällä ikäni asunut, niin en ole tiennyt että, täällä on näin paljon hymyileviä ihmisiä." ;-)

Ensimmäisellä lenkillä aikoinaan ohitin papparaisen jolla oli hiukkasen vaikeuksia pyörän tasapainon kanssa ;-) , kuulin siinä ensin pitkä litanian täytesanoja.. ja toteamus tuossa on tyyliä.....

Api
Viestit: 126
Liittynyt: 26 Touko 2008, 22:43

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja Api »

Nopeat oli hoksottimet n. 15v. jannulla kun kommentoi mukanaan kulkevalle tytölle noin sekunnissa minut bongattuaan: Vähä rento!

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2653
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja Premnas »

Kaksi ilmeisesti teini-ikäistä tyttöä yrittivät korkealla pystärillä molemmat yhtä aikaa pyöräillä, vähän hataralta näytti. Sitten kun menin niistä ohi, toinen tokaisi ja naureskeli "niin ku tohon tyyliin!".

Eikä siitä ole kauaa aikaa kun pyöräilin Turusta Raisioon päin niin yhdet pojat vislas kauan perään. En tosin ole varma vislasko ne mulle vai jollekin toiselle, mutta ei siinä kauheesti tapahtumaa ollut samaan aikaan joten veikkaan että ne vislas eksoottista näkyä (eli viisirenkaista yhdistelmää =kolmipyörä ja peräkärry).

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja terppa »

Eka päivä nojapyörällä ja yks nainen huusi perään: Kato! Ihana! Oisko ollu vähän hienoo jos se ois tarkottanu kuskia :D

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Vastaa Viestiin