Nojakistit kartalle

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4626
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Nojakistit kartalle

Viesti Kirjoittaja janx »

ajou kirjoitti:

Onks täällä kartallakin pakko olla nimierkkien suojassa? Musta olisi mukava tietää, keitä te olette!
Ja kuva siihen samalla ;-)
Artsi

Ilman muuta. Mun pinni ei tossa kartalla ole edes kovinkaan oikealla kohdalla.

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3846
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Nojakistit kartalle

Viesti Kirjoittaja Wacky »

janx kirjoitti:
ajou kirjoitti:

Onks täällä kartallakin pakko olla nimierkkien suojassa? Musta olisi mukava tietää, keitä te olette!
Ja kuva siihen samalla ;-)
Artsi

Ilman muuta. Mun pinni ei tossa kartalla ole edes kovinkaan oikealla kohdalla.

Johtuu muistaakseen siitä ettet itse lisännyt sitä sinne vaan se laitettiin sulle ja osin ihan tarkimmaan tiedon puuttuessa ja tietosuojauksen takia en laita itse lisäämiä merkkejä mitenkään erityisen tarkasti kartalle. Yleensä oikea kaupunginosa riittää tarkkuudeksi.
Omaa nimeä saa tietenkin käyttää jos haluaa, mutta siihenkin sama homma eli kaikki ei välttämättä halua levittää sitä tietoa joten nimimerkit on ns. vakiona kartassa koska se on julkista tietoa.

Avatar
mika
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 265
Liittynyt: 02 Elo 2015, 21:57
Paikkakunta: Abu Dhabi/Al Raha Beach

Re: Nojakistit kartalle

Viesti Kirjoittaja mika »

ajou kirjoitti:

Onks täällä kartallakin pakko olla nimierkkien suojassa? Musta olisi mukava tietää, keitä te olette!
Ja kuva siihen samalla ;-)
Artsi

Hyvä ajatus. Lisäsin tuonne tarkan paikan ja nimen. En koe että olisi mitään hävettävää tai salattavaa. Päinvastoin, olisi mukavaa jos joku tämän kartan perusteella tulisi käymään. Yksityiseen suhteen peli on jo muutenkin menetetty.

Egolokisesti omassa vihreässä kuplassa

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Nojakistit kartalle

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Ujoilen kyllä tuon kartan suhteen, kun tällä alueella on pyörävarkauksia ja muita hörhöjä ihan riittämiin asti, joten en viitsi tehdä elämää sen helpommaksi heille kuin olen jo kirjoittamalla foorumille paikkatietoa tehnyt. Näköjään kaksi lähintä nojailijaa, mitä tiedän, ovat tehneet samoin.

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4626
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Nojakistit kartalle

Viesti Kirjoittaja janx »

Jaa enpä muista kuka lisäsi. En kuitenkaan aio laittaa sitä tuon tarkemmin. En pidä yllätysvieraista (ilmoittamatta oven takana). Nykyinen sijainti on ihan tarpeeksi lähellä ja jos joku siihen (en suosittele menemään keskelle liikenneympyrää) löytää, voin tulla vaikka vastaan sovittaessa. Yöpaikkaan ei meillä ole tilaa eikä pihaa.

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Avatar
irakas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3850
Liittynyt: 26 Touko 2008, 17:19
Paikkakunta: Vaajakoski

Re: Nojakistit kartalle

Viesti Kirjoittaja irakas »

Kyllä osaa olla arkaa ja vainoharhaista porukkaa joukossamme. Eihän tuollaisen epämääräisen pisteen avulla kukaan voi löytää kohdetta varastaakseen sen. Nojapyörä-varkauksia tapahtuu tosi harvoin. Minä en ole yli 16 vuoden aikana koskaan lukinnut nojapyöriäni, vaikka olen jättänyt ne keskelle kaupunkia katujen varsille milloin minnekin. Kerran varastettiin kypärä istuimelta, johon sen yleensä jätän. Olin ihan tyytyväinen, että sen joku vei, kun sain syyn hankkia uuden. :mrgreen:

Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason

http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Nojakistit kartalle

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Tervetuloa isoon kaupunkiin osaan, missä sattuu ja tapahtuu monta muuta enemmän. En muista, useinko on murtauduttu taloon ja pyöriä viety. Neljästi ainakin ja sisäpihalta lisää ja sinne ei tieltä näe.

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4626
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Nojakistit kartalle

Viesti Kirjoittaja janx »

Ne kolme varkautta (Hipparion, Kinneri ja Spirit), jotka tiedä ovat kaikki tapahtuneet Helsingissä. En usko, että hyötymistarkoituksessa niitä on tehty yhtäkään. Ilkivaltaa. Lukitsen pyöräni aina. Ilkivaltakin sapettaa. Olen vain realisti.

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Vastaa Viestiin