Kilometrikisa?

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
Saukki
Sisällöntuottaja
Viestit: 1272
Liittynyt: 23 Huhti 2014, 21:46
Paikkakunta: Kälviä
Viesti:

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Saukki »

Vielä kaksi mukaan niin oltaisiin suursarjassa. Näillä kilometreillä näyttäisi että oltaisiin suursarjan kakkosina heti Käläviäläisten jälkeen.

Saukki
Kaikki linkit
Quatrevelo, Azub Max 26"

"Käläviällä on vain hulluja ja pyöräilijöitä." -Paikallinen sanonta

Härski
Sisällöntuottaja
Viestit: 1635
Liittynyt: 01 Syys 2014, 17:36
Paikkakunta: "satakunta"

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Härski »

Härski kirjoitti:

Kilsat tänäaamuna 587

Ja kolmen tunnin maakuntamatkailun jälkeen 686. On se vaan tommonen nojakki lepposa peli. Voi painella kui pal vaa, eikä paikat puudu lainkaa,. JESS! :D

Avatar
Salsa
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 299
Liittynyt: 05 Loka 2013, 20:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Melkoisia kilometrejä kärjessä vedellään. Stapanillaki jo tonni menny rikki, huh huh.

Itse sain vasta kolmesataa rikki :) ihme kun lenkin jälkeen alaselkä rupes jumittamaan. Koskaa aikasemmin ei oo. Ehkä mä vaan oon jo tottunu baronin pehmeään penkkiin :D ajelin trikellä kun ei oo vähän aikaan sillä tullu ajettua ja jotenkin tuntuu että jaloissa on ihan erilailla voimaa ku ennen.

Olen pyörän käyttäjä, en sen huoltaja.
HPV Gekko Fx 2013-> Optima Baron XS 2014-> Performer Toscana 20/26 2015->

Avatar
irakas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3850
Liittynyt: 26 Touko 2008, 17:19
Paikkakunta: Vaajakoski

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja irakas »

Minäkin siis liityin kannatuksen vuoksi kisaan, vaikka inhoanki kilpailua. Se on monesti kaiken pahan juuri. Olette varmaan kuullut kiinalaisesta valtiovieraasta, joka oli kutsuttu USA:n. Isännät veivät hänet urheilukilpailuun. Siellä vieras ihmetteli suuresti ja kertoi, että heillä Kiinassa on jo vuosituhansia tiedetty, että toinen ihminen juoksee nopeammin kuin toinen.

Kisassa minun kilometrit ovat siis jaettuna kahdella sähköavustuksen vuoksi. :mrgreen:

Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason

http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja terppa »

km kisa.jpg

Vieläkö Wacky käy ajamassa 900 metriä tänään :mrgreen:

Aika tervalta tuntui tän päivän ekat kilometrit mutta sitten vertyi... Pystärillä taas :oops:

Kuten kuvassa näkyy niin kahta polkijaa olsi kisa vielä vailla.

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Salsa
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 299
Liittynyt: 05 Loka 2013, 20:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Kyllä se tuossa oli lähössä mutta toppuuttelin, että kerkeäähän tuota :D käydään sitten huomenna heittämässä taas joku lenkura :)

Olen pyörän käyttäjä, en sen huoltaja.
HPV Gekko Fx 2013-> Optima Baron XS 2014-> Performer Toscana 20/26 2015->

NikoK
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 643
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 12:17
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja NikoK »

Alkaa juhannus (Ratareisi) olla sen verran lähellä että motivaatio pitkään lenkkiin silloin kun muu arki sallii on kohtuullisen kova... Vettä tuli aamulla, vähän piti ruoskia itseään ettei jää lenkki välistä. Vettä tuli ensimmäiset reilu 3h. 2h kohdalla tuli sen verran kylmä että päätin kääntyä takaisin Hyvinkäältä. Tuuli oli kuitenkin takaisinpäin myötäinen eikä silloin enää niin palellut, niin käännyin matkalta kuitenkin Nummelaan. Matkaa tuli 142,5km. Tulipahan testattua lowracerin juoma/eväs -systeemit toimiviksi, ei tarvinut pysähtyä taukoilemaan. Noh, ei tämä nyt mikään sankariteko ollut, mutta naama oli sen näköinen että kotiväellä oli hauskaa... Näköjään oli rapa hivenen roiskunut :D

Liitteet
rapanaama2.jpg
rapanaama2.jpg (97.2 KiB) Katsottu 2304 kertaa

Azub Max, Cruzbike Vendetta V20

https://www.instagram.com/nikoakoskela/

Avatar
Salsa
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 299
Liittynyt: 05 Loka 2013, 20:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Salsa »

No on kyllä vähän rapa roiskunut. Onneks ei oo sentään rusketusraja, sehän se kotiväeltä ois ihmetystä saanut :D

Olen pyörän käyttäjä, en sen huoltaja.
HPV Gekko Fx 2013-> Optima Baron XS 2014-> Performer Toscana 20/26 2015->

swan
Viestit: 5
Liittynyt: 17 Touko 2015, 17:05
Paikkakunta: Imatra

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja swan »

Liityin mukaan kilometrikisaan. Vaikka en kisaakkaan, en ole oikein kilpailuhenkinen, merkkaan vaan ajetut kilometrit. Pystärillä vieläkin.

Anni

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja terppa »

swan kirjoitti:

Liityin mukaan kilometrikisaan. Vaikka en kisaakkaan, en ole oikein kilpailuhenkinen, merkkaan vaan ajetut kilometrit. Pystärillä vieläkin.

Hienoa! Nyt vaan Imatran Nojapyörätehdas tekemään pitkää päivää niin saat nojakin alle :)

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Pastori »

terppa kirjoitti:
swan kirjoitti:

Liityin mukaan kilometrikisaan. Vaikka en kisaakkaan, en ole oikein kilpailuhenkinen, merkkaan vaan ajetut kilometrit. Pystärillä vieläkin.

Hienoa! Nyt vaan Imatran Nojapyörätehdas tekemään pitkää päivää niin saat nojakin alle :)

Ja mitäs siitä nyt sitten tulisi jos siellä vielä pitkää päivää ruvettais tekemään. Puolipäiväisellä tahdillakin tulee pari pyörää per viikko.

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2653
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Premnas »

Sainpas kasvatettua välimatkaa Saukki86:een ja hätisteltyä hiukan NikoKos:ia :D . Vaikka äkkiäskö nuo miehet tuonki tilanteen muuttaa..

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3847
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Premnas kirjoitti:

Sainpas kasvatettua välimatkaa Saukki86:een ja hätisteltyä hiukan NikoKos:ia :D . Vaikka äkkiäskö nuo miehet tuonki tilanteen muuttaa..

"kisassa" voi kunnolla sanoa että joku jäi vasta ilta myöhään ja sekin ilo on yleensä vain päivän parin mittainen :mrgreen:
Hyvähän se että tää kisailu on motivoinu sua ajaa enemmän

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2653
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Premnas »

Joo on innostanut ajamaan, vaikka toisaalta mä olisin varmaan joka tapauksessa ajanut tolla kaksipyöräisellä mahdollisimman paljon :) . Mutta nyt olen saanut kirittyä alkuvuoden ajoista niin paljon että olen jo ajanut enempi kuin viime vuonna vastaavana ajankohtana.

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Toukokuu 2015 (3,0 km)

Jumaleissön. Kausi on avattu. Kickbikella lähisalille lasten kanssa sulista pelaamaan.

Vastaa Viestiin