Kilometrikisa?

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
Saukki
Sisällöntuottaja
Viestit: 1272
Liittynyt: 23 Huhti 2014, 21:46
Paikkakunta: Kälviä
Viesti:

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Saukki »

Premnas kirjoitti:

Sainpas kasvatettua välimatkaa Saukki86:een ja hätisteltyä hiukan NikoKos:ia :D . Vaikka äkkiäskö nuo miehet tuonki tilanteen muuttaa..

No perkules. Kai se on koitettava ensi viikolla kuroa eroa kiinni :twisted:

Saukki
Kaikki linkit
Quatrevelo, Azub Max 26"

"Käläviällä on vain hulluja ja pyöräilijöitä." -Paikallinen sanonta

Avatar
Salsa
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 299
Liittynyt: 05 Loka 2013, 20:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Ne on nuo miehet nii nopeita liikkeissään :D ;)

Olen pyörän käyttäjä, en sen huoltaja.
HPV Gekko Fx 2013-> Optima Baron XS 2014-> Performer Toscana 20/26 2015->

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja terppa »

Wacky kirjoitti:
Premnas kirjoitti:

Sainpas kasvatettua välimatkaa Saukki86:een ja hätisteltyä hiukan NikoKos:ia :D . Vaikka äkkiäskö nuo miehet tuonki tilanteen muuttaa..

"kisassa" voi kunnolla sanoa että joku jäi vasta ilta myöhään ja sekin ilo on yleensä vain päivän parin mittainen :mrgreen:
Hyvähän se että tää kisailu on motivoinu sua ajaa enemmän

Joo, jännityksellä odotan kuittaako toinen Vääksyläinen kinneristi taas ohi :) piti meidän Sailan kanssa pidentää lenkkiä parikymmentä kilometriä. Mut ei ihan verissäpäin kisata kuiteskaan kun maltettiin 5 km kävellä luontopolkuja Päijänteen kansallispuoistossa ja istua eväiden kanssa :mrgreen: Kiva kun on paljon populaa joukkueessa!

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

NikoK
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 643
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 12:17
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja NikoK »

Premnas kirjoitti:

Sainpas kasvatettua välimatkaa Saukki86:een ja hätisteltyä hiukan NikoKos:ia :D . Vaikka äkkiäskö nuo miehet tuonki tilanteen muuttaa..

Ties vaikka ohikin pääset viikolla. Tiistaina alkava yövuoro vähentää kilsoja. Perjantaina alkaakin loma, sekin vähentänee kilsoja, sen verran on työmatkamutkittelupainotteisia minun ajot.

Eikä juhannukseksi passaa riuhtoa liikaa enää ens kuussa. Ajattelin semmosta kohtuullista, säännöllistä, ajomäärää siihen loppuvalmistautumiseen. Pyöräreissujeni huomioiden perusteella paras valmistautuminen olisi ajaa paljon joka päivä viikkojen ajan ennen tuollaista Ratareisi -juttua, mutta sellainen ei nyt ole mahdollista lapsiperheessä. Perinteiseen "tankkaukseen" en oikein usko tämän tyyliseen tavoitteeseen valmistautuessa.

Wacky näköjään nousi listan kärkeen, ainoana joka päivä ajaneena. vph vois liittyä joukkoon, niin päästäis suursarjaan ?

Azub Max, Cruzbike Vendetta V20

https://www.instagram.com/nikoakoskela/

Avatar
vph
Sisällöntuottaja
Viestit: 1164
Liittynyt: 14 Loka 2014, 10:49
Paikkakunta: Provence-Alpes-Côte d'Azur ja Espoo

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja vph »

Joo, kyllä mä voin joukkueeseen liittyä, mutta mun kilometrit on ihan olemattomat toukokuulle. Kesäkuussakin tilanne jää väkisin aika huonoksi, kun ainakin viikko menee taas työmatkalla ja täällä ollessakin ajelut painottuu vuorien kapuamiseen hieman kävelyvauhtia isommalla tempolla.

Mutta jos muu joukkue ei huuda kovaäänisesti vastaan, niin kyllä mä suursarjaa voin tulla tekemään, varareserviläisenä. Jos tähtäisin johonkin 800 km / kk rytmiin jatkossa, se on jo kova haaste mulle näissä uhkeissa maastomuodostelmissa traikilla ajaen.

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17770
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja PW »

NikoK kirjoitti:

Wacky näköjään nousi listan kärkeen, ainoana joka päivä ajaneena.

Kröhöm - mie oon ajanu yhtä monena päivänä ku Wacky - tosin n. 1000km vähemmän :mrgreen:

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja terppa »

vph kirjoitti:

Joo, kyllä mä voin joukkueeseen liittyä, mutta mun kilometrit on ihan olemattomat toukokuulle. Kesäkuussakin tilanne jää väkisin aika huonoksi, kun ainakin viikko menee taas työmatkalla ja täällä ollessakin ajelut painottuu vuorien kapuamiseen hieman kävelyvauhtia isommalla tempolla.

Mutta jos muu joukkue ei huuda kovaäänisesti vastaan, niin kyllä mä suursarjaa voin tulla tekemään, varareserviläisenä. Jos tähtäisin johonkin 800 km / kk rytmiin jatkossa, se on jo kova haaste mulle näissä uhkeissa maastomuodostelmissa traikilla ajaen.

Meidän porukan kilometrit on 3 - 1300 välillä eli ei tästä kannata paineita ottaa, pääasia, että saadaan paljon porukkaa mukaan ja jengi innostuu sitten kisan kautta ajamaan enemmän kuin muuten ajaisi :)

PW kirjoitti:
NikoK kirjoitti:

Wacky näköjään nousi listan kärkeen, ainoana joka päivä ajaneena.

Kröhöm - mie oon ajanu yhtä monena päivänä ku Wacky - tosin n. 1000km vähemmän :mrgreen:

Mä oon kolmena päivänä laiskotellu :)

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
vph
Sisällöntuottaja
Viestit: 1164
Liittynyt: 14 Loka 2014, 10:49
Paikkakunta: Provence-Alpes-Côte d'Azur ja Espoo

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja vph »

Joukkueen puuttuva lenkki on nyt löytynyt. Liityin juuri hilometrihisaan.

Baskeri
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 518
Liittynyt: 10 Elo 2012, 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Baskeri »

Ai että mä oon ylpeä meistä. Saatiin iso bändi kasaan. Arikin vielä mukaan sieltä. Kiva näyttää että meitä löytyy muille
joukkueille.....Jouni.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Baskeri kirjoitti:

Kaikki mukaan, tavoitteeksi suursarja 25+ osallistujaa. Kirjanpito hoituu mukavasti ja tulee ajettua enemmän.
Kunto kasvaa ja paino pysyy kurissa. Rusketus tarttuu ja hymyileviä ihmisiä (lue naisia) tulee vastaan.

Nyt joukkueessa on 25 jäsentä ja yksi lisää kunhan ajarmala käy rekisteröitymässä.

Tätä suursarjaan siirtymistä on ehdotettu mutta onko kukaan selvittänyt onko se joukkueen ilmoittautumisen ja kisan käynnistymisen jälkeen mahdollista ? Nythän olemme tehosarjassa...

Mulla on himpun huonosti aikaa palstapyöräilyyn joten jos on enemmän tietoa niin laittakaa tulemaan niin voin jossakin välissä joukkueen kapteenina käydä asiaa edistämässä.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
Saukki
Sisällöntuottaja
Viestit: 1272
Liittynyt: 23 Huhti 2014, 21:46
Paikkakunta: Kälviä
Viesti:

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Saukki »

Niin. Ilmeisesti piensarjasta siirtyy suursarjaan automaattisesti jos on +25 jäsentä. Mutta mitenköhän lienee tehosarjan laita? Ei ainakaan näytä vielä joukkue olevan suursarjassa. Pitääköhän sitä jättäytyä pois tehosarjasta, että voi olla suursarjassa? Ja onko mahdollista vaihtaa sarjaa kesken kisan? Paljon kysymyksiä, mutta vähän vastauksia :roll:

Saukki
Kaikki linkit
Quatrevelo, Azub Max 26"

"Käläviällä on vain hulluja ja pyöräilijöitä." -Paikallinen sanonta

Avatar
Saukki
Sisällöntuottaja
Viestit: 1272
Liittynyt: 23 Huhti 2014, 21:46
Paikkakunta: Kälviä
Viesti:

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Saukki »

mhelander kirjoitti:

Mulla on himpun huonosti aikaa palstapyöräilyyn joten jos on enemmän tietoa niin laittakaa tulemaan niin voin jossakin välissä joukkueen kapteenina käydä asiaa edistämässä.

Pääset varmaan kapteenina tarkastelemaan joukkueen "asetuksia"? Onko siellä joku täppä valittuna, että joukkue kuuluu tehosarjaan? Voiko sitä muokata kisan alkamisen jälkeen? Jos tehosarja valinnan ottaa pois, niin sitten varmaan päädymme suursarjaan?

Saukki
Kaikki linkit
Quatrevelo, Azub Max 26"

"Käläviällä on vain hulluja ja pyöräilijöitä." -Paikallinen sanonta

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja terppa »

Jokunen kisa sitten yks joukkue pallotteli vikana päivänä sarjasta toiseen kun halusivat olla voittajia :) eli se varmaan kapteenin asetuksista löytyy.

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2653
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Premnas »

Tosi hienoa että saatiin vielä lisää polkijoita joukkueeseen :D !

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja terppa »

Luin kisan sääntöjä ja siellähän se oli:

"Joukkueessamme on yli 25 jäsentä, mutta emme näy suursarjassa.

Kisan aikana suursarjaan siirtyy, mikäli joukkueessa on vähintään 25 aktiivista polkijaa eli henkilöä, jotka ovat tehneet kisan aikana yhdenkin kilometrimerkinnän. Ennen kisan aloitusta joukkue kuitenkin näytetään suursarjassa, mikäli joukkueessa on vähintään 25 osallistujaa. Kisan alettua joukkue aloittaa siis piensarjasta ja nousee suursarjaan automaattisesti, kun joukkueessa on riittävästi aktiivisia polkijoita."

Eli vissiin ylläpito siirtää?

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Vastaa Viestiin