Testiin isorenkainen kaksipyöräinen?

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
torneol
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 844
Liittynyt: 28 Marras 2018, 07:13
Paikkakunta: Sipoo

Testiin isorenkainen kaksipyöräinen?

Viesti Kirjoittaja torneol »

Kenellä olisi pääkaupunkiseudulla antaa / vuokrata testiin korkeaa kaksipyöräistä nojakkia? Bentsin nopeus miellyttää, liekö kaksi pyöräinen isommilla (26-28") kumeilla yhtä nopea?

Ei varmaan kuitenkaan trikeä helpompi :mrgreen:...

Nazca Fuego

Avatar
ajou
Sisällöntuottaja
Viestit: 1482
Liittynyt: 26 Marras 2006, 20:24
Paikkakunta: Espoo - Järvenperä

Re: Testiin isorenkainen kaksipyöräinen?

Viesti Kirjoittaja ajou »

Kaarikinnerillä on Pelso Brevet.

Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17765
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Testiin isorenkainen kaksipyöräinen?

Viesti Kirjoittaja PW »

Kyllä kakspyöräset on helppoja kun oppii ;)
Helsinki-mbb on ilmeisen vähällä käytöllä pojalla Kalliossa. Varmaan joutas lainaan jos kiinnostaa.
Tuolta löytyy kyseinen kaupunkipyörä.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopi ... nkinojakki

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

torneol
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 844
Liittynyt: 28 Marras 2018, 07:13
Paikkakunta: Sipoo

Re: Testiin isorenkainen kaksipyöräinen?

Viesti Kirjoittaja torneol »

Tämä ajatus on jalostunut. Jostain syystä olen mieltynyt Nazcan pyöriin. Explorer, Pioneer tai Paseo kiinnostaisi kokeilla; alaohjauksella. Minkälainen lie ajella :roll:?

Onkohan kellään vaikka PKS saunaporukkaan tulevalla yhtään alaohjauksella olevaa pyörää, jota uskaltaisi antaa kokeilla? Ei tietenkään tarvitse olla Nazca, kyllä Azubit ja muutkin käy.

Nazca Fuego

kissaniitty
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 281
Liittynyt: 16 Elo 2009, 12:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Testiin isorenkainen kaksipyöräinen?

Viesti Kirjoittaja kissaniitty »

torneol kirjoitti:

Tämä ajatus on jalostunut. Jostain syystä olen mieltynyt Nazcan pyöriin. Explorer, Pioneer tai Paseo kiinnostaisi kokeilla; alaohjauksella. Minkälainen lie ajella :roll:?

Onkohan kellään vaikka PKS saunaporukkaan tulevalla yhtään alaohjauksella olevaa pyörää, jota uskaltaisi antaa kokeilla? Ei tietenkään tarvitse olla Nazca, kyllä Azubit ja muutkin käy.

En ole saunomaan tulossa kun olen reissussa, mutta Azubin Six alaohjauksella löytyy kokeiltavaksi Tapaninvainiossa. Siis klassinen 20/26 -rengastus, 60-milliset kummassakin päässä. Laita viestiä, jos kiinnostaa :D

Timo

Nothing compares to the simple pleasure of riding a bike. ~ John F. Kennedy

Current fleet: Hase Tagun (2021-) - Hobie Mirage Oasis (2014-) - Specialized Source Elite Disc (2015-) - Radius C4 (2016-) - Trek Farley 5 (2019-) - Tern Link D7i (2020-)

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3839
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Testiin isorenkainen kaksipyöräinen?

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Mulla on lainata yläohjauksella ja myydä runkosarja lasikuitupenkillä tikkurunkoisesta sellaisesta jos se kiinnostaa. Voi olla et kiekotkin löytyy runkosarjan mukaan. Oon pian laittamassa myynti-ilmoituksen siitä.

torneol
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 844
Liittynyt: 28 Marras 2018, 07:13
Paikkakunta: Sipoo

Re: Testiin isorenkainen kaksipyöräinen?

Viesti Kirjoittaja torneol »

Wacky kirjoitti:

Mulla on lainata yläohjauksella ja myydä runkosarja lasikuitupenkillä tikkurunkoisesta sellaisesta jos se kiinnostaa. Voi olla et kiekotkin löytyy runkosarjan mukaan. Oon pian laittamassa myynti-ilmoituksen siitä.

Hmmm, kerro lisää tosta askartelusarjasta :mrgreen:. Vaikka YV:nä jos ei vielä virallisesti myynnissä.

Nazca Fuego

torneol
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 844
Liittynyt: 28 Marras 2018, 07:13
Paikkakunta: Sipoo

Re: Testiin isorenkainen kaksipyöräinen?

Viesti Kirjoittaja torneol »

Niinhän tässä kävi, että ostin tuommoisen isorenkaisen kaksipyöräisen. Saa testata ihan huolella :lol:.

Nyt odotellaan kelin paranemista ja sitä, että olis vapaa ilta, niin pääsis testaamaan kunnolla.

Nazca Fuego

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17765
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Testiin isorenkainen kaksipyöräinen?

Viesti Kirjoittaja PW »

Onneks vaan - miulla on käsitys, ett Gaucho on hyvä pyörä moneen käyttöön. Minkä kokoset kiekot pyörässä on? Muistaakseni sitä myydään kahdella eri kiekkokoolla.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

torneol
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 844
Liittynyt: 28 Marras 2018, 07:13
Paikkakunta: Sipoo

Re: Testiin isorenkainen kaksipyöräinen?

Viesti Kirjoittaja torneol »

Schwalbe Marathonit 40-559 (26"). Muistaakseni skaala on 24", 26" ja high racer 28", Gauchoja kaikki.

Nazca Fuego

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3839
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Testiin isorenkainen kaksipyöräinen?

Viesti Kirjoittaja Wacky »

PW kirjoitti:

Onneks vaan - miulla on käsitys, ett Gaucho on hyvä pyörä moneen käyttöön. Minkä kokoset kiekot pyörässä on? Muistaakseni sitä myydään kahdella eri kiekkokoolla.

Sä kysyt vaan puolet tarinasta. Pitäisi kysyä miten leveet renkaat mahtuu milläkin kiekkolla.

Vastaa Viestiin