Kinnerin pitäisi olla katulaillinen, niin se on ainakin tehty. Moottoripaketti menee EU-sääntöjen sisään 36volttisena ja pyörään on lisätty tarvittavat heijastimet ja soittokello. Vilkut hoituvat käsillä huitomalla kuten normipyörällä. Jos vertaa trikeen, niin ei siinä nyt niin hirveetä eroa ole, heijastimet vaan pitää siirtää ulkopuolelle.
Talviajoa en ole tällä tehnyt, eikä mitenkään erityisesti ole suunnitelmissakaan. Kylmin keli on ollut tänä keväänä -3 astetta ja en huomannut mitään eroa. Tosin akkua säilytän sisällä ja kulkee mukana repussa, joten ei se ole ajoon lähtiessä ehtinyt viiletä mitenkään. 45 minuutin ajo ei sitä ainakaan kylmettänyt mitenkään. Varmaan käytössä syntyvä pieni lämpö yhdistettynä viimasuojaiseen paikkaan repussa korin sisällä. Akun loppumista en ole kokeillut, koska ajotietokoneeni näyttää 1% tarkkuudella käytetyt amppeeritunnit eli nollasta lähdetään ja 9,00 tarkoittaa sitä, että akun nimellinen voima on tullut käytettyä loppuun. Pisin on tainnut olla 7,8 Ah mitä olen käyttänyt. Kun viimeisiä amppeeritunteja viedään ja voltit puotoavat, niin pienen tehonpudotuksen huomaa kyllä. Täysi akku näyttää yli 40V tehoja. Itsellä on mennyt kokemuksen mukaan 15km työmatkalla 3,2-4,2 Ah. Akun lataan molemmissa päissä eli käytän "parasta 50%" tehosta mikä pitäisi olla litium-ion akunkin mieleen. Rutiinin kasvaessa on siirrytty tuossa asteikossa alaspäin eli tulee tuettua sähkömoottoria enemmän. Ajotietokone näyttää myös "regen" arvon eli kuinka paljon tulee ladattua ajossa akkua. Vaikka crystalytessa ei mitään virallista regen-toimintoa olekaan, olen nähnyt jopa yli 10% arvon. Tämä siis tarkoittaa ajonaikaista akun lataamisen osuutta. Akku latautuu ajettaessa pitkiä alamäkiä vapaalla parhaillaan yli 400w teholla. Olisi mukavaa jos moottorin yhteydessä olisi nappi, jolla voisi isoissa alamäissä oikeasti pistää generaattorin töihin esim. 1kw teholla.
Pohja on tosiaan aika umpinainen, siinä on vain "flindstonet" peruutusta ja kyytiin nousua varten. Iso osa boksin peräosasta lähti dremelillä pois eli takapyörän kohdalla lattiaa ei enää ole. Lisäksi lisäsin alumiinista kulmalistaa pop-niitteineen tuomaan lisäjäykkyyttä "leruun" pohjalevyyn. Pohja ja kansi on sitten yhdistetty vaan vikuprop levyllä ja kuningaspulteilla. Bilteman boksin pohja on itseasiassa tähän käyttöön aika täydellinen, siinä on pitkittäis suuntainen uritus, jota myöten mahdollinen vesi pääsee vapaasti liikkumaan. Olen toteuttanut pohjan siten, että siinä ei ole mitään kohtaa joka voisi kerätä vettä "taskuun" ja koko lattian alueella on kaato taaksepäin eli mahdollinen vesi valuisi takaa ulos maahan.
Ylipäänsäkin voi sanoa, että tämä muutostyö ei juuri muuta vaadi kuin porakoneen ja dremelin. Eli mitään sottaavia hommia lasikuidun yms. kanssa ei tässä projektissa ole. Oranssi ulkopinta on Oracalin pitkäkestoista (7v) autoissa käytettävää teippiä. Värejä löytyy satoja, jos jotakuta kiinnostaa. Sisäpuolella värimaailma oli jotenkin sekava kun sitä valkoista vikupropia näkyi siellä täällä, joten otin harmaan ja mustan "jeesus-teipin" käyttöön. Siitä tuo sisäpuolen musta/harmaa väritys. Ei ehkä maailman kliinein ratkaisu, mutta riittää nyt mulle. Onpahan helppo korjata jos tulee sisäpuolelle naarmuja.
Mitä tulee kuumuuteen, niin kesällä tuon kannen läpän voi ottaa pois eli 4 pulttia saranoista irti ja peli on auki nilkkoihin saakka.
Kustannuksista vielä.
Trike maksoi noin tonnin.
Sähkötekniikka tietokonein samoin noin tonnin.
Bilteman boksi maksaa noin 200e
Vikupropit ja teipit vähän yli 100e
Heijastimen, valot yms. jotain kymppejä tai satasia
loput ovat sitten pulttia, mutteria, alumiinilistaa, pop-niittiä, teippiä yms. pikku tilpehööriä.
Eli tuosta voi laskea, että noin 2500+ Euroa tuollainen maksaa tehdä itse. Osan kustannuksista sain takaisin myymällä mainostilan työnantajalleni. Eli tuo oranssin värin valinta ei ollut ihan sattumaa
.
Sunriderin noilla herkuilla saisi sitten reilulla 7000 Eurolla eli tällä kertaa itse tekemä tulee halvemmaksi 
Niin ja todettakoon vielä, että suurin ongelma on ollut se, että 15km työmatka on aivan liian lyhyt 
Paras hetki on ollut se kun aurinkoisena päivänä bluetooth luureista alkoi soimaan CCR:n "have you ever seen the rain". Vaikeaa kuvata minkälainen fiilis silloin syntyi.... no rakentakaa omasta trikesta tuommoinen
. En panisi yhtään pahakseni, jos voisin moikkailla muitakin Bil-teemailijoita matkan varrella. Tuolla parjatussa facebookissa kiinnostusta konstruktiota kohtaan on herännyt Australiassa saakka.