Mutta vallan hurjan pelin voisi saada soututandemista, jossa kaverit istuvat vastakkain ja vetävät vuorollaan heidän keskellään olevasta vetotangosta. Kummallakin olisi omat ketjut omaan vetävään pyörään.
Todella hurja, kun kukaan ei näkisi minne ollaan menossa että voisi ohjata järkevästi
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"
Mutta vallan hurjan pelin voisi saada soututandemista, jossa kaverit istuvat vastakkain ja vetävät vuorollaan heidän keskellään olevasta vetotangosta. Kummallakin olisi omat ketjut omaan vetävään pyörään.
Todella hurja, kun kukaan ei näkisi minne ollaan menossa että voisi ohjata järkevästi
Näkisipä hyvinkin, kun toisen ollessa kumartuneena, toinen on pystyssä ja näkee hyvin kaverinsa yli. Näkyvyys olisi jopa hyvä kumpaankin suuntaan.
Sakari
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason
Onkos tähän tarkotus tehdä kate, otsikon " kinneri " mukaan ?
Petri W
Taitaa olla niin, että korin tekeminen toistaiseksi jää, kun peli on mukava ajettava näinkin ja korihan lisää painoa ja melua. SH15 ei ole nojapyörä eikä kinneri. Sehän on yksinkertaisesti soutupyörä. Kuntosalin soutulaite nostettuna pyörille.
Sakari
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason
Onkos tähän tarkotus tehdä kate, otsikon " kinneri " mukaan ?
Petri W
Taitaa olla niin, että korin tekeminen toistaiseksi jää, kun peli on mukava ajettava näinkin ja korihan lisää painoa ja melua. SH15 ei ole nojapyörä eikä kinneri. Sehän on yksinkertaisesti soutupyörä. Kuntosalin soutulaite nostettuna pyörille.
Vetoo-o! Innostuin minäkin jatkojalostamaan tuota soutupyörää Sakarin videoita katsellessa, lisäsin mm. vetotangon jossa jarrukahva. Nyt saa hieman sivuttaistukea ja jarrutkin on käden ulottuvilla. Vielä kun etuakselin tekisi uusiksi että saisi vähän jättöä, en tosin tiedä että mitenkä se vaikuttaa tuommoisessa vankkuriohjauksessa, mutta kokeillaan niin tiedetään ja kerrotaan jos siitä hengissä selvitään. Ehkäpä mäntyharjulla soudellaan maitse useammallakin pelillä.
Kummallekin moottorille on omat katkaisimet vetotangossa. Etupyörien V-jarrutus tapahtuu yhdestä jarrukahvasta. Takapyörälle on oma V-jarrunsa. Veto tangossa on kaikkiaan 6 eri vipua! Viimeisessä kuvassa näkyy toisen moottorin koivu-kupari-rakenteinen virtakatkaisin.
Kävin juuri ajamassa muutaman kilometrin koeajon ja peli tuntuu yllättävän toimivalta. Vauhtia kertyy suorilla tosi mukavasti. Täytyy laittaa nopeusmittari, ettei kuvittele turhia. Moottorien käyttö on tarpeen vain liikkeelle lähdettäessä ja vastamäissä. Taidan tuoda sen Mäntyharjulle todistaakseni etten puhu palturia.
Sakari
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason