Kommentteja kirjasta 'Bicycle Builder's Bonanza'?

Rakennatko omaa nojapyörää? Täältä voit saada vinkkejä projektiisi.
Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2745
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Kommentteja kirjasta 'Bicycle Builder's Bonanza'?

Viesti Kirjoittaja tavasti »

Onkos kenelläkään kommentteja kirjasta Atomic Zombie: Bicycle Builder's Bonanza

http://atomiczombie.com/product-bonanza.htm

Amazonista tuon saisi kohtuulliseen hintaan. Kuvittelisin että tuossa voisi olla kaikki se tietämys mitä aloitteleva nojakin rakentaja tarvii?

JTH
Viestit: 166
Liittynyt: 14 Syys 2006, 11:49
Paikkakunta: Luvia

Viesti Kirjoittaja JTH »

Nojoo, nettisivuja katsellessa vois olla ihan OK opus, jos halvalla saat, osta ihmeessä....ja lainaa sitä mulle! :lol:
Jenkkilän nojakkisivuilla on mainittu tosta kirjasta ja muistaakseni ihan hyvää ovat puhuneet.
Mutta toisaalta luulenpa, että kaikki kirjan tieto on jo olemassa netissä. kunhan vaan on malttia hakea!

-JTH MCM #50

" Life is not measured by the number of breaths we take.
But by the number of places and moments that take our breath away!"

Hyötypyörä
Viestit: 26
Liittynyt: 16 Heinä 2007, 23:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hyötypyörä »

tota on aika ajoin näkynyt ihan Akateemisen hyllyssäkin Helsingissä, joten Akateemisen tilaajapalvelukin voinnee toimittaa - yleensä ovat suht nopsia.

Hyötypyörä
Viestit: 26
Liittynyt: 16 Heinä 2007, 23:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hyötypyörä »

JTH kirjoitti:

Nojoo, nettisivuja katsellessa vois olla ihan OK opus, jos halvalla saat, osta ihmeessä....ja lainaa sitä mulle! :lol:
Jenkkilän nojakkisivuilla on mainittu tosta kirjasta ja muistaakseni ihan hyvää ovat puhuneet.
Mutta toisaalta luulenpa, että kaikki kirjan tieto on jo olemassa netissä. kunhan vaan on malttia hakea!

Tosta tulee muuten ensi keväänä uudistunut painos, että malttia matkaan. Atomic Zombien sivuiltahan saa ostaa noin kymmenellä egellä piirustuksia jos rakentelukärpänen puree.

JTH
Viestit: 166
Liittynyt: 14 Syys 2006, 11:49
Paikkakunta: Luvia

Viesti Kirjoittaja JTH »

Tutustuin lähemmin noihin AZ:n sivuihin ja kuvagalleriohin siellä. Ihan hienoja laitteita ovat väsäilleet! Minun makuuni tosin hieman liian "väsätyn" näköisiä. Oma mieltymykseni on tavoitella rakennelmissani mahdollisimman "pro"näköistä lopputulosta, oikein vai väärin, who knows :roll:

-JTH MCM #50

" Life is not measured by the number of breaths we take.
But by the number of places and moments that take our breath away!"

Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2745
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tavasti »

JTH kirjoitti:

Tutustuin lähemmin noihin AZ:n sivuihin ja kuvagalleriohin siellä. Ihan hienoja laitteita ovat väsäilleet! Minun makuuni tosin hieman liian "väsätyn" näköisiä.

AZ:n ideana on kai tarjota rakennusohjeita, jotka ovat tehtävissä käsiporalla, rälläkällä ja mig:llä, eikä vaadita erikoisosia. Minusta lähtökohta on oikea, toiminnalisuus ennen kaikkea. Ei ole haitaksi jos näyttää hienolta, mutta se on kuitenkin sivuseikka.

Vastaa Viestiin