Eipä saanut vertailukelpoista ajoa akku topattuna kun pakkanen meni persiilleen ja vähempi kaupunkiajoa... kuiteskin semmonen koe, että voi ruveta hienosäätämään ajotapaa niin, että virtanen riittää kotiin ja voi käydä vielä kaupassakin.
Ei nätti eikä kätsy mutta saa palvella pari kuukautta, ajossa pitää akkua lämpöisämpänä mutta jos hylkää toisen pakkaseen asioinnin ajaksi niin silloin kylmenee. Telttapatjaa, tarakka aavistuksen hankaloittaa käärimistä:
Jousen pohjaamisessa toisen puolen nappulat osuu tarakkaan ja siltä puolelta oli useampi nasta lähtenyt, toisella puolella ne oli pysyneet. Jospa huomenna nostaisi tarakan takaosaa ennen seuraavia reissuja.
-14 asteinen aamu: 26,5 km, 1 h 6 min, keskari 24,1 kmh, kolmosella tasamaat ja ylämäet nelosella, isoimmat mäet vitosella. sivuvastainen tuuli
-11 asteinen ilta: 26,5 km, 1 h 11 min, välillä viilennettiin akkua tievvarsikuppilan pihassa 30 min, keskari 22,4 kmh, sivumyötäinen tuuli, kakkosella tasamaat ja ylämet nelosella, loppupäässä "muutama kilometri" kolmesella kunnes nelosen veto loppui 47 km kohdalla mäessä, sitten kakkosella loppumatka ja kakkostasolla ei jaksanut avustaa enää vikassa mäessä joten se jurruutettiin ykkösellä ylös, varmaan olisi sen kauppareissun vielä tehnytkin... eli tällä pakkasella ja reippaasti virtaa käyttäen 55 km aika realistinen matka.
Jänskä nähdä miten käy jos tulee 10 cm valkoista maahan... vauhdit putoaa mutta pääseekö perille jos ajaa tasaset kakkosella ja mäet nelosella, näillä vastuksilla pääsisi kivasti mitä tänään oli.