MYYTY. Zox lowracer, Oulu, 550€.

Nojapyörien kauppapaikka.
Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1052
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

MYYTY. Zox lowracer, Oulu, 550€.

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Nojakki vaihtui kajakkiin, olinkohan vajakki?
Zoxin tilalle pitäisi siis kesäkuussa tulla merikajakki. Otetaan siksi pois myynnistä.

Hajotin viime vuonna polveni, joten nojailut joutuu jättämään toviksi pois. Myynnissä siksi Zox lowracer 600 eurolla.

Fillari.jpg

Modasin tuota Zox:in runkoa laittamalla siihen tukevamman kannakkeen satulalle. Laitoin runkoputken päälle 4 mm:n latan, johon hitsasin vinoputken ja tuen sen alle. Takahaarukka on kiinni kahdella pultilla, mutta sen voi myös laittaa joustavaksi kumisen elementin avulla. Tällöin takarenkaan rengaskoon olisi parempi olla 26" tuon 28" renkaan sijasta. Rengas on nääs aika lähellä istuinta.
Penkki on aika pystyssä asennossa, joten etukatteen yli näkee hyvin. Niskatuki itse tehty.

Penkin tuki.jpg

Kammet ovat 140 mm:iin lyhennetyt Suginot.

Kammet.jpg

Vaihtaja on XT, pakka 9 -lehtinen, käytännössä ajamaton.

Etuvaihtaja.jpg

Hintapyynti 550 euroa.

Plussat:
+Nopea pyörä, ainakin sen lyhyen kokeilun perusteella.
+Kuluvat osat uudenveroiset.

Miinukset:
-Maalipinta ei ole nätein mahdollinen.
-Takajarru melko tehoton rumpujarru. Yritän säätää sen vielä herkemmäksi jos vain mitenkään ehdin.

Mieluiten nouto. Matkahuollolla lähetyskin onnistuu, mutta perivät pyöristä noin 50 euroa toimituskuluja.

Yhteydet:
nolla neljä yksi 4365886
mikko piste nelo ät gmail piste com
yksityisviesti

Edit: kate myyty PW:lle.[/size]

Liitteet
Etukate.jpg
Viimeksi muokannut Nebulus, 05 Touko 2017, 10:21. Yhteensä muokattu 6 kertaa.

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Avatar
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7088
Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
Paikkakunta: Oulu

Re: M: Zox lowracer + etukate ym.

Viesti Kirjoittaja Vilijami »

Mulla on kyseiseen pyörän trike taka-akseli, jos se ostajia sattuu kiinnostamaan. Kiekot on mun flevossa, mutta itse akseli on joutilaana

Liitteet
20161003_122052.jpg
20161003_122052.jpg (93.39 KiB) Katsottu 8794 kertaa
Avatar
Imi
Viestit: 93
Liittynyt: 09 Syys 2013, 15:15
Paikkakunta: Kempele

Re: M: Zox lowracer + etukate ym.

Viesti Kirjoittaja Imi »

Minua kiinnostaa, mun polvivamma on paranemassa päin, ja voisin flevon jälkeen siirtyä hieman nopeampaan luokkaan.
Milloin pääsen koeajamaan.
-Imi

Giant revive (2012 -> 2022), Nojapyörä.tk CLWB (2013 -> 2015), Radius C4 (2014 -> 2022) TÄH1 flevo (2015 -> 2022)

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1052
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: M: Zox lowracer + etukate ym.

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Imi kirjoitti:

Minua kiinnostaa, mun polvivamma on paranemassa päin, ja voisin flevon jälkeen siirtyä hieman nopeampaan luokkaan.
Milloin pääsen koeajamaan.
-Imi

Olen saikulla, joten olen paikalla varsin hyvin. Esim. heti huomenna tiistaina neljästä eteenpäin. Soitatko vaikka kun tiedät sulle sopivan ajan.

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

sompi
Viestit: 83
Liittynyt: 15 Marras 2015, 12:43
Paikkakunta: Oulu

Re: M: Zox lowracer + etukate ym.

Viesti Kirjoittaja sompi »

Imi kirjoitti:

Minua kiinnostaa, mun polvivamma on paranemassa päin, ja voisin flevon jälkeen siirtyä hieman nopeampaan luokkaan.
Milloin pääsen koeajamaan.
-Imi

Jos et tuota etukatetta halua niin minä voisin olla siitä kiinnostunut. Olettaen että se pyörääni onnistuisi laittaa. Pitäisi käydä katsomassa.

Performer JC70 (Savenmaa Taipale trike) 2015-17
Cruzbike Silvio S30 2017

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1052
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: M: Zox lowracer + etukate ym.

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

sompi kirjoitti:

Jos et tuota etukatetta halua niin minä voisin olla siitä kiinnostunut. Olettaen että se pyörääni onnistuisi laittaa. Pitäisi käydä katsomassa.

Fillari oli lmi:n polvelle turhan matala, eli koko paketti on vielä kaupan.

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

sompi
Viestit: 83
Liittynyt: 15 Marras 2015, 12:43
Paikkakunta: Oulu

Re: M: Zox lowracer + etukate ym.

Viesti Kirjoittaja sompi »

Fillari oli lmi:n polvelle turhan matala, eli koko paketti on vielä kaupan.

En kyllä ehdi käymään katsomassa nyt puoleentoista viikkoon, kun pitää lähteä reissuun mutta jos ei siihen mennessä ole mennyt niin kokeillaan sitten uudestaan :)

Edit: onko tuo suoja kuin massiivinen, kun tuossa kuvassa näyttää niin isolta? Onko enempi tarkoitettu tuollaiseen pystympään pyörään. Näkeekö trikella enää eteensä, jos tuon laittaa.

Performer JC70 (Savenmaa Taipale trike) 2015-17
Cruzbike Silvio S30 2017

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1052
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: M: Zox lowracer + etukate ym.

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

sompi kirjoitti:

[
Edit: onko tuo suoja kuin massiivinen, kun tuossa kuvassa näyttää niin isolta? Onko enempi tarkoitettu tuollaiseen pystympään pyörään. Näkeekö trikella enää eteensä, jos tuon laittaa.

Suoja on aika iso. Se ylettää ohjainlaakerille asti tuossa pyörässä. Eteen näkeminen on toki kiinni kampikeskiön ja pään korkeuserosta, mutta zoxissa ainakin näki hyvin kun kokeilin.

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

sompi
Viestit: 83
Liittynyt: 15 Marras 2015, 12:43
Paikkakunta: Oulu

Re: M: Zox lowracer + etukate ym.

Viesti Kirjoittaja sompi »

Laitoin yv:tä mutta viesti jäi nököttämään tuonne Lähtevät -kansioon. En tiedä tuliko perille?

Performer JC70 (Savenmaa Taipale trike) 2015-17
Cruzbike Silvio S30 2017

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17770
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: M: Zox lowracer + etukate ym.

Viesti Kirjoittaja PW »

sompi kirjoitti:

Laitoin yv:tä mutta viesti jäi nököttämään tuonne Lähtevät -kansioon. En tiedä tuliko perille?

Se viesti häviää lähtevistä kun vastaanottaja on lukenut viestin.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1052
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: M: Zox lowracer + etukate ym.

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Lueskelen tätä foorumia nykyään varsin sattumanvaraisesti, eli kannattaa olla yhteydessä puhelimitse, jos haluaa hoitaa asioita nopsempaan tahtiin.

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1052
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: M: Zox lowracer + etukate ym.

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Takakate päätyi kylpypaljun lämmöneristeeksi. Etukate ja fillari sensijaan ovat vielä kaupan. :)

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1052
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: M: Zox lowracer, Oulu, 600€.

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Pyörä ja kate ovat vielä kaupan. Yhdessä tai erikseen, nyt vähän halvemmalla. Foorumilaisille tarjotaan kahvit.

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17770
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: M: Zox lowracer, Oulu, 600€.

Viesti Kirjoittaja PW »

Onks tuo kate ollu tässä pyörässä kiinni, käytössä? Jonkinlaiset kiinnikkeet? Saiskohan posti tuon ehjänä Imatralle?

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1052
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: M: Zox lowracer, Oulu, 600€.

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

PW kirjoitti:

Onks tuo kate ollu tässä pyörässä kiinni, käytössä? Jonkinlaiset kiinnikkeet? Saiskohan posti tuon ehjänä Imatralle?

Pyörä on Nojailijan vanha, käsittääkseni hän on ajanut tuolla katteenkin kanssa. Olen itse sovittanut sen paikoilleen ja ajanut noin kilometrin pätkän.
Sovite on tosi tiivis, jos ottaisin katteen käyttöön niin siirtäisin kiinnikkeitä noin viisi senttiä edemmäs jolloin jaloille tulisi enemmän tilaa. Mulla on pari kuvaa katteiden kiinnikkeistä puhelimellani, voin laittaa ne sulle esim. whatsappin kautta jos laitat puhelinnumerosi yksityisviestillä.

Postittaminen onnistuu, töissä on menossa jykeviä pahvilaatikoita hävitykseen.

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Vastaa Viestiin