Varattu: korjattu Azub 5 runko + osia

Nojapyörien kauppapaikka.
Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1051
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Varattu: korjattu Azub 5 runko + osia

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Runko on varattu Pastorille. :)

Kävikin niin, että sain ostettua nimimerkki Pieteriltä erinomaisen valmiin pyörän edullisesti, joten Azubin runko jäikin ylimääräiseksi. Se olisi siis myynnissä.

Runko oli kokonaan murtunut satulan kiinnikkeen kohdalta, joten olen laminoinut runkoputken ympärille kevlaria ja hiilikuitua, yhteensä viisi milliä paksuksi putkeksi. Koska pyörän runkoputki on n. 2 mm alumiinia, on korjaus varmasti runkoa vahvempi. Se on myös tehty pitkälle alueelle reunoja kohti ohentaen, joten runkoon ei pitäisi syntyä pistekuormaa korjatun alueen reunaan. Samalla tapaa korjaamani maastopyörän takahaarukka kesti kolme vuotta brutaalihkoa käyttöä, katketen lopulta hypyn päätteeksi tehdastekoisesta päädystään kaukana laminaatista. :mrgreen:

Runko oli päällä istuskellen (100 kg istuskelija) hyvin jäykkä, mutta en ole sitä koeajanut kun en ehtinyt ostaa tarvittavia osia. Siksi myyn rungon tee-se-itse -ihmiselle rakennusaihioksi.

Mukaan tulee runkoputki, takahaarukka ja seisontatuki, istuin, etupuomiaihio, etu-ja takavaihtajat, jarrukahvat ja yksi vaihdekahva; mukaan tulevat osat näkyvät kuvassa.
Kuva

Lähikuva korjatusta kohdasta:
Kuva

Kooste rungon korjauksesta ja osista löytyy oheisen linkin takaa:

Hintapyynti 90€, alle katkenneen aihion ja tarvikkeiden hinnan. Sijaintina Oulu. Voin postittaa.
Yhteydenotot:
nolla neljä yksi 4365886
mikko piste nelo ät gmail piste com

Viimeksi muokannut Nebulus, 29 Loka 2018, 21:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: M: korjattu Azub 5 runko + osia

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Mä otan kaikkien muiden seuraksi!

Vastaa Viestiin