Myyty. Napadynamo, etu ja takavalo

Nojapyörien kauppapaikka.
Laakeri
Viestit: 29
Liittynyt: 19 Kesä 2019, 05:58

Myyty. Napadynamo, etu ja takavalo

Viesti Kirjoittaja Laakeri »

Syksy tulee! Myydään, Son Delux napadynamo, Son Edelux 2 led etuvalo, B&M Toplight Line Brake plus takavalo.
Dynamo on kiinni 20” etukiekossa joten se tulee mukaan ja mä tarvitsen tilalle toisen etukiekon tai sitten joku muu järjestely, mutta ilman etukiekkoa en ajatellut jäädä :roll:
Tuolta päiväkirjasta ’Ensimmäiset kokemukset nojiksesta Nazca Fuego’ voi katsoa osien historian.
Otettu käyttöön 21.11.2014. Ollut pyörässä kiinni 1000km verran. Itse kokeillut, että toimii.
Hinta saadaan varmaan soviteltua, kun ensin tiedetään ton etukiekon kohtalo.
Yv:tä tulemaan jos jotain kiinnostaa!

Viimeksi muokannut Laakeri, 19 Syys 2019, 21:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3839
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Napadynamo, etu ja takavalo

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Ihan mielenkiinnosta mikä sai sut myymään?

Laakeri
Viestit: 29
Liittynyt: 19 Kesä 2019, 05:58

Re: Napadynamo, etu ja takavalo

Viesti Kirjoittaja Laakeri »

Wacky kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta mikä sai sut myymään?

Ei oo vielä myyty :wink:
Mulla on hyvät Feenixin valot ennestään. Ja tulee muutenkin poljettua valosaan aikaan, syksyllä pimeän tullen siirryn maastoon. Ja noi on nyt tossa painona turhaan kokoajan..

Laakeri
Viestit: 29
Liittynyt: 19 Kesä 2019, 05:58

Re: Napadynamo, etu ja takavalo

Viesti Kirjoittaja Laakeri »

Nyt napadynamon ja valot sais ilman kiekkorumbaa 200e

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3839
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Napadynamo, etu ja takavalo

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Mihin meinaat kiinnittää sun valot kun nojapyörässä kypärä valo valaisee jalat oikein kivasti etkä näe kunnolla etees kun jalat on valaistu niin hyvin. Etuvalo on siis tärkeä olla hyvin edessä, mielellään niin ettei jalat tai edes kengät ei valaistu niistä.

Laakeri
Viestit: 29
Liittynyt: 19 Kesä 2019, 05:58

Re: Napadynamo, etu ja takavalo

Viesti Kirjoittaja Laakeri »

Wacky kirjoitti:

Mihin meinaat kiinnittää sun valot kun nojapyörässä kypärä valo valaisee jalat oikein kivasti etkä näe kunnolla etees kun jalat on valaistu niin hyvin. Etuvalo on siis tärkeä olla hyvin edessä, mielekkään niin ettei jalat tai edes kengät ei valaistu niistä.

Mulla ei ole kypärävaloa, Fenix BC30. Sen saan kiinni tohon samaan kohtaan, kuin dynamon valonkin Fuegossa eli ihan eteen. Jos nyt yleensäkin meinaan pimeällä polkea. Mulla työt menee silleen, että pääsen ympäri vuoden polkemaan valoisalla. Syksyllä tykkään kyllä pimeälläkin mennä maastossa, mutta sinne on eri pyörät sitten.

Laakeri
Viestit: 29
Liittynyt: 19 Kesä 2019, 05:58

Re: Myyty. Napadynamo, etu ja takavalo

Viesti Kirjoittaja Laakeri »

Myyty

Vastaa Viestiin