Veltop nojapyöräkate trikeen 550€

Nojapyörien kauppapaikka.
Avatar
ajou
Sisällöntuottaja
Viestit: 1482
Liittynyt: 26 Marras 2006, 20:24
Paikkakunta: Espoo - Järvenperä

Veltop nojapyöräkate trikeen 550€

Viesti Kirjoittaja ajou »

Voisin tilata Kaarikinnerille Veltop-katteen trikeen, jos jotakuta kiinnostaa. Jälleenmyyjäksi ryhtyminen edellyttää kahden katteen tilaamista ja toisen voisin siis myydä hintaan 550€.

veltop-expedition-weather-protection-canopy-for-trikes-umbrella-bleu_1.png
veltop-expedition-weather-protection-canopy-for-trikes-umbrella-bleu_1.png (744.32 KiB) Katsottu 5249 kertaa

Kate suojaa valmistajan mukaan noin 80 prosenttisesti, lähinnä kädet saattavat hieman kastua.
Veltopin saa kiinnitettyä mihin tahansa trikeen, jossa on tavarateline ja pienellä modaamislla näppärä tietysti asentaa sen mihin trikeen vaan. Voin auttaa asennuksessa tarvittaessa.

Katso tarkempi kuvaus hienosta suunnittelusta alla olevasta linkistä.
https://www.veltop.eu/en/veltop-expedit ... trike.html

Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)

Avatar
ajou
Sisällöntuottaja
Viestit: 1482
Liittynyt: 26 Marras 2006, 20:24
Paikkakunta: Espoo - Järvenperä

Re: Veltop nojapyöräkate trikeen

Viesti Kirjoittaja ajou »

Hommasin Kaarikinnerille pari kappaletta Veltop Expedition -katetta. Toisen myinkin jo heti ja toisen laitoin Terratriken Roveriin, josta meinaan tehdä katetun tandemin. Veltopin originaali-asennus on mielestäni vähän turhan pysty, joten modifioin sitä vähän. 1. kuva on originaali, 2. kuva on n. 15 cm madallettu ja etuosastaan enemmän kallistettu versio ja 3. kuva on jatkokehittelyversio. Siinä olen tehnyt kirkkaasta PVC:stä lisäosat sivuille.

Kävin näet testaamassa tuota originaalia viime sadepäivänä ja kyllähän siinä kädet ja hartiat kastuu.

Toinen juttu, joka minulle on tosi tärkeä, on tuo tuulen suhinan minimoiminen. Minä joudun kuulovammani takia käyttämään molemmissa korvissa kuulolaitteita ja ne korostavat ajoviiman suhinoita siihen malliin, että hermo ei sitä ääntä pidemmän päälle kestä! Kokeillaan kohta testiajossa, josko tuo 3. versio auttaisi myös siihen asiaan. Sadepäiviä odotellessa ;-)

Liitteet
Veltop trio.png
Veltop trio.png (894.12 KiB) Katsottu 4239 kertaa

Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)

Vastaa Viestiin