Myyty: TW Bents Mustang

Nojapyörien kauppapaikka.
torneol
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 844
Liittynyt: 28 Marras 2018, 07:13
Paikkakunta: Sipoo

Myyty: TW Bents Mustang

Viesti Kirjoittaja torneol »

Pitkään harkittuani ja vajaa 700 kilsaa ajettuani olen tullut siihen tulokseen, että tämän joutaa myymään pois. Useimmiten tallista lähtee Gaucho ja kun kahdella ei voi yhtä aikaa ajaa, niin tämä joutaa myyntiin.

Eli 20" renkailla (Schwalbe Shredda 37-451) varustettu SWB. Mukaan toiset, muistaakseni 26-451 sliksit kumit. Vaihteet 3 x 9, etuvaihtaja Shimano 105, takana Shimano Deore XT. Shimano bar end vaihtajat, takavaihtaja indexi / kitka. Levyjarrut Avid DB5. Pumppu mukaan, kiinni pyörässä. Peilit molemmilla puolilla.

Muita varusteita on tarakka, takavalo, kaukosäädöllä varustettu Moon etuvalo (katkaisija oikeassa tangon kahvassa), normaali soittokello, AirZound torvi puolisokeille ja kuuroille kanssakulkijoille (n. 115 db), Zefal pikkulaukku puomissa, johon mahtuu esim. känny, kukkaro ja avaimet, matka- / nopeusmittari ja tarakalle pienet laukut, johon mahtuu vaikka juomapullo ja eväät. Ei ole tuo kuvassa näkyvä laukku. Pyörässä on myös viiri, että vähän auttaa näkyvyyttä. Polkimina kaksipuoleiset Shimano spd lukkopolkimet. Vaihtoehtoisesti normi flätit myös.

Edellinen omistaja oli käsittääkseni ensimmäinen ja oli omien sanojensa mukaan ajanut tuolla n. 300 km. Eli pyörällä on kokonaisuudessaan ajettu about tonni. Pyörä on ainakin minun mittapuulla nopea; ainakin nopeampi kuin 26" renkailla oleva Nazca Gaucho. Ei kuitenkaan minun käyttötarkoitukseen yhtä hyvä.

Pyörä Sipoossa, jossa koeajot. Mahdollista tuoda esim. 30 km säteellä, mutta siitä sitten jos kauppoihin päästään.

Hinta varusteineen 650 euroa. Jos varusteista tingitään, niin hinnastakin voidaan sopia.

Itse olen 180 cm ja risat, painoa +90 kg ja pyörä toimii ihan hyvin. Säätövaraa on siis monen kokoiselle kuskille.

Tämä siis myyty!

Liitteet
DSC_0271.jpg
DSC_0271.jpg (384.13 KiB) Katsottu 2262 kertaa

Nazca Fuego