Päiväkirja osio

Kerro mielipiteesi sivustosta.

Valvojat: Pastori, lowrides, Henkka

Olisiko päiväkirja osiolle käyttöä lowride.info sivustolla?

Kyllä

4
57%

Ei

3
43%
 
Ääniä yhteensä: 7

Avatar
Ralii
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 504
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 20:14
Paikkakunta: Espoo

Päiväkirja osio

Viesti Kirjoittaja Ralii »

Itseäni jäi vaivaamaan tuo päiväkirja asia. Idea sai yllättävän vähän keskustelua aikaiseksi mutta ajattelin nyt kumminkin vielä laittaa aiheeseen liittyvän äänestyksen pystyyn.

Omasta mielestäni tämä osio olisi tarpeellinen, jotta saataisiin käyttäjiä rohkaistua kertomaan enemmän pyöriensä sekä nojapyöräilyn käyttökokemuksista.

Optima Baron | 1kw Velogatti

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Päiväkirja osio

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Vastasin ei - koska simppeleitä päiväkrjahärpäkkeitä on webii jo väärällään ja semmoisen voi ottaa kätsysti käyttöön ja linkittää tänne.

Voihn tähän jonkin vastaavan plugarin saada - mutta kivahan se on vähän erinäköisiä sivujakin välillä katsella.

Avatar
GodTdd
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 12 Touko 2009, 16:48
Paikkakunta: Espoo

Re: Päiväkirja osio

Viesti Kirjoittaja GodTdd »

Ugh

Vastasin kyllä koska mielestäni päiväkirja olisi hyvä olemassa, mieluiten niin että se helposti saatavilla ja näkyvillä tämän sivuston (lowride.info) kautta. Jonkinlainen päiväkirja/ajopäiväkirja tai jotain sen kaltaista auttaisi varmasti monia sen kiperän kysymyksen parissa: Minkä nojapyörän hankkisin? Olisi yhden yksilön kokemukset helposti ja kattavasti saatavilla yhdestä paikasta.

Tekniikka millä/miten mahdollisesti se toteutetaan, missä se oikeasti sijaitsee ja miltä se näyttää ovat eri asioita kuin mitä kysyttiin.

Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5

Avatar
lowrides
Site Admin
Viestit: 592
Liittynyt: 22 Elo 2007, 21:26
Paikkakunta: Lontoo

Re: Päiväkirja osio

Viesti Kirjoittaja lowrides »

Joo kyllähän tämä on hyvä idea.
Pääsivu on nyt remontissa, mutta sinne ei ole tälläistä palvelua nyt ensi tilassa tulossa. Ihan vain siksi ettei tälläinen oikein wordpressissä onnistu hyvin.

Tänne foorumillehan voisi perustaa tälläisen osion. Viestiketjun taitaa saada lukittuakin niin ettei sitä voi kuin yksi käyttäjä kirjoittaa. Jos siis haluaa välttyä kommenteilta ja aiheen harjaanjohtamiselta, joka kyllä on homman suola taas monessa muussa tapauksessa.

Tutkitaan, lisää ideoita vaan peliin!

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Päiväkirja osio

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Mulle siis riittäisi että täällä olisi kiinteästi yksi ketju johon tuupataan päiväkirjasivustojen osoite.
Mutta toi idea että yhteen ketjuun kirjoittaa vain yksi - voisi olla simppeli ja toimiva juttu.

Avatar
GodTdd
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 12 Touko 2009, 16:48
Paikkakunta: Espoo

Re: Päiväkirja osio

Viesti Kirjoittaja GodTdd »

Ugh

Kun luin jonkun ajopäiväkirjaa (jostain täältä minä linkin löysin) niin siinä oli ensimmäiset kerrat päivien mukaan mutta oli myöhemmät merkinnät oli kilometrien mukaan. Joka tuntui aika hyvältä lähestymistavalta: ensimmäisinä päivinä on paljonkin kerrottavaa kun taas myöhemmin asiat on helpompi mieltää ajettujen km mukaa ja päivät eivät ole niin tärkeitä. Tosin asian olisi hyvä pysyä kuitenkin ajallisesti järjestyksessä.

Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5

Avatar
Ralii
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 504
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 20:14
Paikkakunta: Espoo

Re: Päiväkirja osio

Viesti Kirjoittaja Ralii »

Niin itselläni pointti oli kokemuksien esilletuomisen edistäminen. Tämä on nimittäin aihe josta itselläni olisi mielenkiintoa kertoa enemmänkin mutta se ei oikein tunnu sopivan läheskään aina tarjolla oleviin aiheisiin. Tietty python ajelua ketju on palvellut hyvin ja sinne tärkeimmät pointit yleensä laitankin.

Minulle keinoilla ei ole niinkään väliä kunhan päämäärää saadaan ajettua etiäppäin.

Optima Baron | 1kw Velogatti

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Päiväkirja osio

Viesti Kirjoittaja jviirret »

No minä olen merkittävimmät havainnot kirjoitellut, omien kotisivujeni lisäksi, rakenteluosioon. Omavalmisteiden kohdalla luonnollisin paikka. Kaupallisten valmisteiden kohdalla kirjoitushaluiset näyttää käyttävän nojapyörän valinta osiota. Ikävä kyllä näitä kirjoitushaluisia näyttää olevan aika vähän :( mutta mun mielestä kyse ei ole siitä etteikö sopivaa aluetta olisi.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
Ralii
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 504
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 20:14
Paikkakunta: Espoo

Re: Päiväkirja osio

Viesti Kirjoittaja Ralii »

jviirret kirjoitti:

No minä olen merkittävimmät havainnot kirjoitellut, omien kotisivujeni lisäksi, rakenteluosioon. Omavalmisteiden kohdalla luonnollisin paikka. Kaupallisten valmisteiden kohdalla kirjoitushaluiset näyttää käyttävän nojapyörän valinta osiota. Ikävä kyllä näitä kirjoitushaluisia näyttää olevan aika vähän :( mutta mun mielestä kyse ei ole siitä etteikö sopivaa aluetta olisi.

Jukka

Hyviä pointteja. Itellä vaan tuntuu aina ettei joka nippelihommaa jaksa kirjoitella näihin yleisiin aiheisiin. Jää nuo pikkuseikat yms havainnot siten kirjoittamatta.

Optima Baron | 1kw Velogatti

Vastaa Viestiin