Vaikka testeri kuormittaisi akkua, ottaisi virtansa siitä, niin silti yleismittarilla pitäisi jännitteitä löytyä.
Pistä yleismittarin toinen johto kiinteästi akun oikeaan napaan.
Mittaa toisella:
Akun vasemmasta navasta -> pitäisi olla 24V
Kytkimen kummastakin liitoksesta -> po. 24V
Vasemman vastuksen vas pää -> po. 24v
Vasemman vastuksen oikea pää -> pitää olla jotain 12v tai alle, jos testeri kuormittaa.
Testerin vasemmasta liittimestä -> po. sama kuin edellä.
Testerin oikeasta liittimestä -> po 0V. Jos näyttää jännitettä, niin oikeassa johdossa katkos.
Vaikea selittää ennakolta kaikkia vaihtoehtoja. 
Sillä yleismittarilla voi mitatata vastuksia Ohmialueetta; Vas alalaita.
Ja näyttäisi, että siinä on myös piippari; se äänen kuva siinä alalaidassa.
Kokeilu: Valitsin halutulle kohdalle ja mittajohdot yhteen -> lukema 0 Ohm tai piippari soi.
Joskus aiemmin olen tainnut kirjoittaa samasta yleismittarista yleisselostuksen, se sähköpyöräjuttusi.