Sieltä mä otan ne ohikulkeissa ja vien Nokia/Tre/JKL linjaan. Jooseha poimii ne sieltä ja vie loput Ouluun.
Jos ei nyt ootella että saadaan jättitilaus - koska niitä saa sieltä sit viiden paketissa kätevästi. Niin saadaan nää ehkä silloin mun reissuun mennessä Imatralle.
Sieltä mä otan ne ohikulkeissa ja vien Nokia/Tre/JKL linjaan. Jooseha poimii ne sieltä ja vie loput Ouluun.
Jos ei nyt ootella että saadaan jättitilaus - koska niitä saa sieltä sit viiden paketissa kätevästi. Niin saadaan nää ehkä silloin mun reissuun mennessä Imatralle.
Ok, pistän Alekseille viestiä, katotaan miten etenee. Löytyykö hyllystä, vai lähteekö ostamaan kuituu ja hartsii
Viimeksi muokannut PW, 04 Syys 2016, 19:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Ok, pistän Alekseille viestiä, katotaan miten etenee. Löytyykö hyllystä, vai lähteekö ostamaan kuituu ja hartsii
Jos on vaikeeta ni otetaan sieltä niitä sit boksi kerrallaan.
Kysyin, pystyykö lähettämään 10penkkiä - vastaus: "correct".
Laitoin toimitusosotteen ja kyselin kuinka nopeesti pystyy lähettämään, sekä ohjeet maksusta. Mitenhän tuo raha siirtyy näppärimmin ja luotettavimmin Ukrainaan?
Viimeksi muokannut PW, 06 Syys 2016, 08:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Petri
Just kysyin mitä kokoja saa - tuossa sivuillaan on kaks tai kolme.
Laitto tommosen viestin: Hello! May be i can send both boxes in one package. It will be clear, when all ready to send. I can make the seats during 1-2 month. I will show you photos of progress. Your order is accepted
Vähän niiku arvelin, lähtee kuitukauppaan ja ryhtyy hommiin Mutt ei kai se haittaa?
Viimeksi muokannut PW, 06 Syys 2016, 08:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Petri
Just kysyin mitä kokoja saa - tuossa sivuillaan on kaks tai kolme.
Laitto tommosen viestin: Hello! May be i can send both boxes in one package. It will be clear, when all ready to send. I can make the seats during 1-2 month. I will show you photos of progress. Your order is accepted
Vähän niiku arvelin, lähtee kuitukauppaan ja ryhtyy hommiin Mutt ei kai se haittaa?
Täällä ollaan kans varovaisen kiinnostuneita ainakin yhdestä 184cm jantterille köypäsestä jakkarasta. btw joko kaikki kymmenen lyötiin lukkoon?
Tää ei olis siis mulle tulossa(pieni) vaan olen onnistunut käännyttämään tykaverin näihin vehkeisiin ja hän just arpoo että riittääkö hänen rahkeet nojakin rakentamiseen. Tää huokee penkki vois sit hänelle olla sopiva kannustin yrittämään vähän enemmän!
Kahta kokoa on saatavilla jos ymmärsin oikein P1 87cm pitkä ja P3 98cm pitkä. Pistäkääs strategiset mittanne, eli tarvitsemanne penkin koko tähän näkyville, ni pääsee tekemään.
Ristillisesti jaettuna riittäs kaikille jotain, jotka on inahtanu
Viljami 2 Jooseha 1 Terppa 2 Pastori 2 PW 1 Reippailija 1 Härski 1
Petri