Big brother adressi
Big brother adressi
Optima Baron | 1kw Velogatti
-
- Sisällöntuottaja
Re: Big brother adressi
no se on hyvä että joku on saanut aikansa kulumaan väsäämällä tuollaisenkin adressin..
Ymmärtäisin avautumisen jos se tulisi ylen kanavilta mistä maksetaan mutta jotta kun ei...
Vastatuuli vihaa meitä... tahtoo alemmas....
http://kotisivu.suomi.net/mustasudenkorento/
- Pastori
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viesti:
Ei kai sitä ole pakko katsoa, kanavaa voi vaihtaa jos ei pysty toosaa sulkemaan.
Normaalin ohjelmanhan pystyy sulkemaan vaihtamalla kanavaa. Tämä kyseinen tapaus vaan tahtoo oleilla joka ikisen lehden sivuilla, radiossa ja netissä. BB vaanii vaikka sitä ei katsoisikaan.
Optima Baron | 1kw Velogatti
- Pastori
- Viesti:
Ai ni, tosiaan. Mä taidan jotenkin olla eri taajuudella, kun en juuri huomioi koko asiaa.
Siihen mitään eri taajuutta tarvita. Kun on ulkona pyöräilemässä tai tekemässä jotain muuta järkevää, tuollaiset hömpötykset eivät tasan haittaa yhtään. Olen muistaakseni katsonut Big Brotheria joskus alkuvuosina ihan kokonaisen jakson ja todennut, että ei tarvitse katsoa enempää. Ihan oikeasti juurikaan turhempaa ohjelmaformaattia vain ei voi keksiä. ... Tai ehkä joku voi, en kuitenkaan halua nähdä sitä...
Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->
- jviirret
Kumpa osaiskin vain maata sohvalla ja kahtua telkkaria, ois se helppoa elämää. Oikeastaan olen tuollaisille ihmisille hieman kateellinen, itse en siihen kykene, aina pitää suunnitella tai rakennella jotakin. Olla muka jotain "tekemistä" tai "miettimistä"
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...