Teemu Kalvas kirjoitti:Tästä tulee mieleen, että voisi korottaa oman Fieron 20-20:sta 26-26:ksi, jos saisi jostain sopivan (eli pitemmän) takaswingin.
Ääni sille, että kysy Nazcalta. Olen itse kysellyt Ronin kautta monenlaisten osien hintoja, vastaukset tulevat nopeasti, ja hinnat kohtuullisia. Esim tarjous 20" levarikiekosta 67€, etupuomi vaihtajan putkella 70€ (hinnat muistaakseni noin)
Samalla saat suoraan tiedon mikä Nazcan haarukoista sopii mitenkin. Ron ja Nazcan tyypit tietäåvät modaukseni, ja suhtautuivat viritykseen positiivisesti, eli ei kun kysymään.
Kävin tänään ajelemassa noin 70 km (ei mittaria). Loistava peli! Ohjauksessa ei ole mitään vikaa, ja 26" renkaalla voi ajaa päin kanttikiviä ja urbaanin ympäristön pikku monttuja. Hetken kun oli ajanut lopetti kanttikivestä alimman kohdan etsimisen, ei kun päin vaan. En tiedä olisiko jousitus mukava lisä, vai tulisiko jousituksesta vain epävarma olo jos yhtään pompottaisi.
Matalimmissa asennoissa niska meinaa väsyä, kun ei ole tottunut.
Selvästi olen ollut ihan oikeassa siinä, että 26/26 pyörä olisi minulle oikea, tuo Paseo vaan tuurilla tuli sopivasti käytettynä käsiin.