Jos nyt lähtisin tekemään pienellä etupyörällä olevaa LWB:tä niin malli olisi tämä:

Takana voi käyttää vakiopyörän haarukkaa tai jopa koko kolmiota. Siinä on jarrutapit(tai levyjarrun korvakko), vaihtajan-, tarakan-, lokasuojan- ja vaijerien kiinnikkeet valmiiksi oikeilla paikoillaan. Mahdollistaa äärettömän lyhyen rakennusajan, helposti yhdessä illassa saa liikennekäyttöön sopivaan ajokuntoon vaikka pitää lakisääteiset tauot.
Keskiön kiinnityksen muuttaisin tällaiseksi:

Tällä muutoksella etuhaarukka tulee lähemmäs kuljettajaa, jolloin sen voi laittaa aavistuksen pystymmäksi ilman että ohjauksen heiluria kasvattaa.
Vaihtoehtoisesti keulan kulman voi pitää loivana ja rakentaa takaosan niin että selkänojan kulmasta tulee loivempi.
Ensimmäinen parantaa ohjaustuntumaa ja jälkimmäinen lisää nopeutta.
Jos tästä rakenteesta on pakko sanoa jotakin negatiivista niin se pyörän säädettävyys. Sehän pitää käytännössä tehdä selkänojan kiinnityksiä ja pehmustuksia muokkaamalla tai kampipituuden muutoksilla. Ennen kuin aloittaa rakentamisen pitää siis tietää kenelle pyörä tulee.
Jukka