Jep jep, olipa sitten hetki aikaa miettiä tuota pyörää. Se lowracer on ihan kiva, ajoasento on passeli jne. MUTTA, kun tuota joutuu pitämään parvekkeella, (osa ihmisistä kun ei erota mikä tavara on omaa ja mikä jonkun toisen) niin siirtely on aika tuntuva osa tuolla liikkumisesta, ja tuo lowracer on vaan aivan liian pitkä ollakseen kätevä, lisäksi se on sen verran matala, että tangosta on käytännössä mahdoton taluttaa tuota. Eli arkikäytettävyys on aika huono, siis kaikki muu kuin ajamiseen liittyvä. Vauhtipotenttiaalia tuolla on, vaan eipä sitä saa ainakaan työmatkoilla hyödynnettyä. Optimistisista tavoitteista huolimatta tuo painaakin aika reippaasti enempi mitä piti.
Lähes kaikki nuo ongelmat saisi ratkeamaan, kun nostaa istumakorkeutta hieman ylös, jolloin akseliväliä saa lyhemmäksi (samalla kokonaispituus lyhenee), tanko nousee jolloin taluttaminen helpompaa. Runko muuttuu, jolloin ketjuun tarvii vain yhden ohjurirullan vetävälle puolelle. Putketkin lyhenee, jolloin rungon jäykkyys kasvaa, kun aikomus on käyttää samoja putki kokoja. Kun penkki olisi osa runkoa, voisi siitäkin saada hieman paino etua, lisäksi tuo lasikuidun kestävyys ja tienpäällä korjattavuus on vähän ongelmallisia (tiiä sitten onko tuo mikään ongelma, mutta kun nojakilla ei voi ajaa jos penkki on rikki, niin sen suhteen penkin kestävyys on aika kriittinen juttu). Niin ja oleellinen juttu on se, että penkin asento ja kampien sijainti suhteessa penkkiin on 1:1 verrattuna tuohon lowraceriin, eli ajoasento pysyy samana!
Ja sitten linkki uskomattoman hienoon teknistaiteelliseen kuvaan