Kiitos vinkeistä! Latasin niitä, ja tuo Sportstracker tuntuu mukavimmalta varsinkin, kun on suomenkielinen. Nopeudesta ei ole niin väliä, kun vain matkan näyttää. Nopeuden näkee sähköavustuksen MB-näytöstä. En ole vielä kokeillut käytännössä.
Ajelin tänään n. 30 km lenkin ja kokeilin Sportstrackeria. Toimii kummasti just niinku pitääkin. Näyttö ja toiminnot ovat selkeitä. Vahinko vaan, kun oli edellisellä reissulla ostamani kännykkäteline irronnut ja pudonnut. Täytyy tehdä uusi semmoinen, joka pysyy kiinni talven tärinöissä.
Jyväskylä on muuten sen verran pyöräily-ystävällinen kaupunki, ettei enää levitä tappajasepeliä vaan sopivan karkeata soraa.
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason
Minäkin olen mukana, pystypyörällä poljen mitä jaksan. Pääsin kausiapulaiseksi Postiin, töissäkin tulee sitten n. 10 km päivässä jos työsuhde jatkuu vuodenvaihteen jälkeen. Kun kolmivaihteisella raskaalla tavarapyörällä polkee Lahden Kiveriön mäkiä, saa varmaan tuplata kilometrimäärät
Toivottavasti et läähätä mäissä cargopyörällä raistusastmaa kylmässä. Jonaset Jonasport hengityksen lämmitin on hyvä turva. Kilpahiihtäjien maajoukkuen treeneissä juovat kuumaa muttaman kerran tunnissa. Tyhjennys voi olla ongelma, vaikka kuiva ilma kuivattaa limakalvoja lisäten tulehdusherkkyyttä. Keuhkovaiviaisena en voi suosittaa kerhoon littymistä. Onnea työn jatkuvuudelle ja uden työn johdosta.
Nonniin, nyt on joukkue perustettu, vanhalla tutulla nimellä. En ruksinut tehosarjaa tälläkään kertaa.
Mulle YV:tä niin laitan osallistumiskoodia tulemaan. Jos haluat niin laita samalla tiedoksi paikkakunta. Yritän sitten jossakin vaiheessa päivittää paikkakunnat joukkueen profiiliin.
Nyt ei oikein reipasta talvikisan alkua lupaa ainakaan minulle... Sohjokelit ja eilen aamulla farkkuja jalkaan vetäessä venähti alaselkä... Aamulla ottikin sitten tunteja päästä vuoteesta ylös ja nyt jonotellaa OYS:n päivystyksessä josko saisi relaksanttia ja tutkittua muutenkin.
Nojakilla varmaan pystyisi ajamaan jos penkille saa kavuttua ja ei tarvitsisi pysähtyä matkalla...
Nyt ei oikein reipasta talvikisan alkua lupaa ainakaan minulle... Sohjokelit ja eilen aamulla farkkuja jalkaan vetäessä venähti alaselkä... Aamulla ottikin sitten tunteja päästä vuoteesta ylös ja nyt jonotellaa OYS:n päivystyksessä josko saisi relaksanttia ja tutkittua muutenkin.
Nojakilla varmaan pystyisi ajamaan jos penkille saa kavuttua ja ei tarvitsisi pysähtyä matkalla...
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Ikävä kuulla että vuosi alkaa noin huonoissa merkeissä, toivottavasti saat apua ja pääset tutkimuksiin. Parane pian.
Niinpä liityin minäkin kisaan nimimerkillä aniara, kun en ole löytänyt irakkaan salasanaa. Puolitan taas kilometrit, kun ajelen sähköavusteisella SH26:lla.
Mikalle pikaista paranemista ja ajokilometripitoista uutta vuotta kaikille!
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason
Jäätävää keliä. Vanhalla pakkasrajat paukkuu. Ei viitsi itseään kiusata, kun ei ole pakko.
Kävin kurkkaamassa mihin asti kärki karannut. Lauhtumista onneksi luvassa.
Jouni.