Italian ihmeitä kuulemma saa jatkossa kaapelitehtailijalta. Herättääkö mallisto http://www.slywayprojects.com/prodotti.aspx foorumilaisissa minkälaisia reaktioita? Onko vaarana leimautua Fiat- kuskiksi jos tuollaisella ensi kesänä ajelisi...!?!?!
Omaan silmään Slywayt näyttävät muotoilultaan tyylikkäiltä ja mattamustan maalin alla kenties vielä paremmilta
Saataisiinkohan kimppatilaus aikaiseksi? Ainakin voisi yrittää jos halukkaita löytyisi. Neuvottolen tällä hetkellä sponsoroinnistakin, jos saataisiin kisatiimi kasaan ensikaudelle. Ajajia tarvittaisiin lisää, tällä hetkellä näyttää vähän heikolta
Mikä on ideana tommosessa pyörässä esim felix jossa etu ratas on silminnähden hyvin pieni ? Näyttää kuitenkin sellaselta että sillä on tarkotus mennä suht kovaa. Joskus aikasemminkin miettiny kun noita on silmiin sattunu.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Itse voisin olla hyvinkin kiinnostunut tuollaisesta Explorerista... mutta taitaa hinta olla ferrari-luokkaa, eli minulle liian kallis, kellään käsityksiä Slyway:n pyörien hinnoista (hinta luokasta)? (ymmärrän, että pyörän hinta määräytyy monesta eri tekijästä: osien valinnoista).
Mikä on ideana tommosessa pyörässä esim felix jossa etu ratas on silminnähden hyvin pieni ? Näyttää kuitenkin sellaselta että sillä on tarkotus mennä suht kovaa. Joskus aikasemminkin miettiny kun noita on silmiin sattunu.
Vastaan ittelleni : Jos ymmärsin oikeen siellä on jonkinlainen rumpu vaihteisto Momec tai jotain sinne päin nimeltään.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Itse voisin olla hyvinkin kiinnostunut tuollaisesta Explorerista... mutta taitaa hinta olla ferrari-luokkaa, eli minulle liian kallis, kellään käsityksiä Slyway:n pyörien hinnoista (hinta luokasta)? (ymmärrän, että pyörän hinta määräytyy monesta eri tekijästä: osien valinnoista).
Explorerin hinnat alkaa 2000 €:sta, jolla saa jo hyvän pelin. Tosin alv:i ja rahti lisätään hintaan.
lowrides, kuinka hyvin sulta löytyy hintatietoja eri varustelutasoista (explorer SRAM X7, X9, X0)? Entä team (Shi 105)?
Toiveissa olisi kulkupeli kuntoajon lisäksi myös satunnaiseen kevyeen retkiajoon, joka rajannee ainakin tuon team-mallin pois (rengaskoko 650c). Painoeroa noiden välille tulee jonkun verran, esim. explorerin etuhaarukka on aika massiivisen oloinen tiekäyttöön (siis jos se on vakiona tuo joissain kuvissa oleva jäykän maastohaarukan näköinen).
Itselläni ei ole muutamia kokeiluja enempää nojakkikokemusta, enkä ole koskaan highracerilla ajanut. Valistakaapa vielä ko. pyörätyypin eduista verrattuna lowraceriin. Siis muutakin kuin että näkee ja näkyy paremmin. Ilmanvastus lienee hieman isompi, mutta käsiteltävyys keskimäärin ehkä hieman helpompaa (?). Ja isompi etupyörä rullaa paremmin epätasaisuuksien yli.
Itselläni ei ole muutamia kokeiluja enempää nojakkikokemusta, enkä ole koskaan highracerilla ajanut. Valistakaapa vielä ko. pyörätyypin eduista verrattuna lowraceriin. Siis muutakin kuin että näkee ja näkyy paremmin. Ilmanvastus lienee hieman isompi, mutta käsiteltävyys keskimäärin ehkä hieman helpompaa (?). Ja isompi etupyörä rullaa paremmin epätasaisuuksien yli.
Siinähän ne edut jo tulikin. Lisään vielä sen, että monesti kätevä kun riittää yksi vararengas.
lowrides, kuinka hyvin sulta löytyy hintatietoja eri varustelutasoista (explorer SRAM X7, X9, X0)? Entä team (Shi 105)?
Toiveissa olisi kulkupeli kuntoajon lisäksi myös satunnaiseen kevyeen retkiajoon, joka rajannee ainakin tuon team-mallin pois (rengaskoko 650c). Painoeroa noiden välille tulee jonkun verran, esim. explorerin etuhaarukka on aika massiivisen oloinen tiekäyttöön (siis jos se on vakiona tuo joissain kuvissa oleva jäykän maastohaarukan näköinen).
Itselläni ei ole muutamia kokeiluja enempää nojakkikokemusta, enkä ole koskaan highracerilla ajanut. Valistakaapa vielä ko. pyörätyypin eduista verrattuna lowraceriin. Siis muutakin kuin että näkee ja näkyy paremmin. Ilmanvastus lienee hieman isompi, mutta käsiteltävyys keskimäärin ehkä hieman helpompaa (?). Ja isompi etupyörä rullaa paremmin epätasaisuuksien yli.
Kiitokset hinnoista. Explorerin lähtöhinta rahteineen ja veroineen olisi siis jossain 2500 euron paikkeilla. Hmmm, tarvii tutustua muuhunkin tarjontaan markkinoilla. Aiemmin on tullut ohitettua nuo highracerit, mutta tarkemmin ajateltuna eivät tunnu enää ollenkaan hullummalta vaihtoehdolta.
Slywayn nettisivuilla maahantuojaksi on merkitty Sähköpyörä. Alussa karpaazi mainitsikin, että jatkossa ko. pelejä saisi kaapelitehtaalta (joskus tulevalla kaudellako?). Millaisia kaavailuja lowridesilla on tuon mahdollisen yhteistilauksen suhteen? Montako pyörää pitäisi saada kasaan että kannattaisi, ja millaisista rahtikuluista silloin puhuttaisiin?
.. maahantuojaksi on merkitty Sähköpyörä. Alussa karpaazi mainitsikin, että jatkossa ko. pelejä saisi kaapelitehtaalta ...
Sahköpyörä sijaitsee Kaapelitehtaalla, eli juurikin sitä tarkoitti. Ilmaisut kaapelitehtaalta, Kansoselta, Keijolta kaikki tarkoittavat Sähköpyörää. http://www.sahkopyora.net/
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"
Slywaylta saa lähes kaikkia malleja -30 % alennuksella vuoden loppuun asti!
Eli nyt kannattaa harkita sitä yhteistilausta. Voin ottaa asian hoitaakseni, kun hoitelen jo nyt 2-3 pyörän tilausta Italiaan päin. Säästetään varmasti rahtikuluissa ja varmaan vielä saadaan pyörien hintaa hiukan alaspäin, jos tulee iso tilaus. Rahat pyöräytetään sähköpyörän kautta, pyörät saadaan varmasti jokainen kotiovelleen. Italian alv. taitaa olla 19 % eli sen mukaan pelataan, ei Suomen 22 %.
Tutkikaa ja kyselkää ja ottakaa sitten yhteyttä. Nyt on hyvä tilaisuus ja ainakin itselläni on kova luotto Slywayn tuotteisiin! En ota M5:sen tilalle huonompaakaan